14 mrt 2014: Premium Whiskyproeverij & gerechtjes, Mierlo

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
PrinsRudi
Actief lid
Actief lid

14 mrt 2014: Premium Whiskyproeverij & gerechtjes, Mierlo

Ongelezen berichtdoor PrinsRudi » 05 Feb 2014, 11:26

Vrijdag 14 maart organiseer ik in Mierlo (NB) een premium whiskytasting met bijpassende gerechtjes.
https://www.facebook.com/#!/events/273590436127540/?ref_dashboard_filter=upcoming

Vrijdag 14 maart 2014
Tijd 19:00 tot 23:00
€59,-- p.p

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten via whiskyproeverij@outlook.com

M.vr.gr.
Rudi Verzuu
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Re: 14 mrt 2014: PREMIUM Whiskyproeverij met passende gerech

Ongelezen berichtdoor Matti » 05 Feb 2014, 11:46

facebook schreef:ik heb het over 5 Schotse Single malt whisky's die behoren tot de "Champions League" van de whisky's! Om een beeld te schetsen; een waarde van zo'n €1000,- voor 5 flessen!?!

Ik hoop met al mijn macht dat je hier mooie oudere onafhankelijke bottelingen bedoelt en niet een rijtje gefiguurzaagde Highland Park's aangevuld met een paar Dalmores... :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

PrinsRudi
Actief lid
Actief lid

Re: 14 mrt 2014: PREMIUM Whiskyproeverij met passende gerech

Ongelezen berichtdoor PrinsRudi » 05 Feb 2014, 12:16

Hahaha,

Matti, je kent me toch ;)

Het zijn 5 verschillende mooie whisky's, te weten: 1 van Diageo van een zeer bekend eiland, 1=mijn absolute topfavoriet whisky, 1 heeft een ongelofelijk aantal ppm aan fenolen, 1 vind Piet een: "heerlijke doordrinker zonder enige scherpte in neus of smaak. Eerste indruk is "zoetig"" en 1 = minimaal 25YO en vind ik een heerlijk ge-sherry-de speysider..... :duimop

De proeverij is bedoeld om samen 5 mooie flessen te proeven en daar lekkere gerechtjes bij te eten.
Veel bekenden uit mijn omgeving vroegen na weer een enthousiast verhaal over fijne whisky's of ik aub eens een whiskyproeverij met top whisky's wou organiseren (naast wijnproeverijen, die ik ook doe).
Overigens doen we het dan ook niet traditioneel met z'n allen aan een grote tafel of in een carre-vorm o.i.d. maar meer in een "kroeg-ambiance" met statafels en zitplaatsen. Tevens zullen er wijndrinkers aanwezig zijn die bij dezelfde gerechtjes een bijpassende wijn krijgen (€39,--) zodat het geen "stieren"-whiskyproevrij wordt, maar gewooneen gezellig avondje uit met lekkere drankjes en fijn eten....

gr
Rudi

ps. Ik doe dit allemaal puur uit hobby, dus er zijn geen commerciele belangen!
0 x

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”