Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Nickolaas
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 17 Apr 2019, 19:29

Oogadal schreef: Zet je die toch op private lease... :lol:

Kan dat ook met tuinen? We laten nu de voortuin doen, ik sta al ernstig te lang op zwaar beperkt whiskybudget :lol: ..
1 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 17 Apr 2019, 19:30

braamr schreef:Wat dat betreft zouden de deeltjes soms wel eens wat kleiner kunnen zijn. Of in dit geval een mix van flessen.. Denk dat een hoop mensen eigenlijk niet goed kunnen kiezen.

Vanuit 'ons' gezien zou dat inderdaad makkelijker zijn, maar voor de organisatie veel meer gedoe. Dus ik snap ze wel. Ik heb ook al andere vaten-collectieven langs zien komen waar je zelfs voor 10 flessen intekent, valt 5 á 6 flessen nog mee ;) .
1 x

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 17 Apr 2019, 19:49

Klopt Dre, alleen rammen ze er nu 4 vaten in 1 x uit en als je beetje FOMO hebt zit je straks met 24 flessen... Voor mij prima, ik heb toch al meer als ik van m’n leven opkrijg, maar ik snap heel goed dat mensen zeggen, 3 van elk is ook zat.

Maar dan is er dit mooie forum; je plaatst een bericht en voor je het weet is je share nog een keer ge-shared.. :Party
4 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 17 Apr 2019, 20:39

Ja nu in één keer vier verschillende vaten was vrij overdonderend ja. In plaats van twijfel óf je meedoet wordt het opeens twijfel voor hoevéél je meedoet. Keuzes, keuzes...
2 x

Demas
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Demas » 17 Apr 2019, 23:42

Oogadal schreef:Sorry Demas, Rene was je voor... :o

Haha geen probleem he. Ik doe een aanzet voor de 'iemand anders =)'
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”