Ook ik zal mij even netjes voorstellen.
Mijn naam is Rudo, 50+, woonachtig in de gemeente Velsen en nu zo'n 10 jaar "aan de whisky".
Mijn allereerste fles was een Balvenie 12 jaars double wood (op aanraden van een collega) en die smaakte naar meer, van daaruit ben ik dus aan mijn ontdekkingsreis begonnen.
Daarna ben ik whiskyfestivals gaan bezoeken en zo kwam ik ook in aanraking met de geturfde whiskies, eerst even wennen maar nu niet meer weg te denken uit mijn voorraadkast!
Omdat ik regelmatig op het internet op zoek was naar meer informatie omtrent alles wat met whisky te maken heeft kwam ik ook al gauw op het Youtubekanaal van Ralfy terecht. (Ik denk voor de meeste mensen op dit forum geen onbekende
.Sinds die tijd ben ik een fan geworden van Springbank en aanverwante uitgaven zoals Longrow, Hazelburn en Kilkerran. (En ook de Campbeltown loch mag in dit rijtje niet ontbreken).
Ik heb mijzelf 9 jaar lang voor weten te houden dat ik géén verzamelaar was maar puur een drinker maar met inmiddels een bescheiden aantal van 40 flessen denk ik dat het stiekem toch op een soort van verzameling begint te lijken
Ik kijk er naar uit om met enige regelmaat hier op het forum te komen neuzen en ook actief deel te nemen aan interessante discussies.
Groet, Rudo

.