Bron.
Let op: deze infographic is ondertussen bijna drie jaar oud. Denk dat het meeste nog wel van toepassing is, echter!

Reichenbach schreef:Campbeltown was ooit de whisky hoofdstad van de wereld met meer dan dertig stokerijen. Tot ze het niet zo nauw namen met de kwaliteitsstandaarden. Een drooglegging en vele jaren later nog maar twee stokerijen over; bijna geschrapt als whisky regio.

Reichenbach schreef:Zonder gekheid, dat lijstje is best verontrustend. Als je er diagonaal doorheen kijkt is de helft niet wat het zegt te zijn. Dan heb je volgens mij een serieus probleem als whiskyproducent.
Uridium schreef:In ben ook benieuwd, waar die fakes werkelijk terecht zijn gekomen. In de Britse supermarkten? In de VS?

thijs100 schreef:Togouchi is een voorbeeld.

Reichenbach schreef:Mijn collega zei eens toen hij een goede deal had gemaakt: "Ik heb ze lucht verkocht; maar wel gebakken lucht, dat heeft toegevoegde waarde."
thijs100 schreef:Och, daar staan er ook heel veel van in Nederlandse slijterijen. Togouchi is een voorbeeld.
Reichenbach schreef:Onlangs toch nog een Hibiki Harmony gekocht, belachelijk veel geld voor een blend. Laten we maar aanhouden dat ik ben gevallen voor de fles.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten