Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 30 Jan 2019, 23:45

1 x
squaadgras | One of the Whiskydudes ©

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 30 Jan 2019, 23:56

squaadgras schreef:https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/beker-van-belgie/gents-feestje-aan-de-kust-buffalo-s-plaatsen-zich-na-bloedstollende-penaltyreeks-voor-finale-croky-cup
Buffalo's, Croky Cup... dit is toch niet serieus te nemen.. Een Flandrien die meer duiding kan geven? :P

KAA Gent heeft als bijnaam: de Buffalo’s. Elke wedstrijd wordt de kreet “Buffalo! Buffalo! KAA Gent!” op de tribunes geroepen. Dat is zo sinds de jaren ’20. Vanaf 1924 tooit een indiaans opperhoofd de vlag van KAA Gent. Sinds 2001 vervult Buffalo Ben de rol van mascotte op en rond het veld. In 2010 kreeg hij Buffalo Mel aan zijn zijde. Ivm de croky cup deze is ook beter bekend als de beker van Belgie en natuurlijk is nu croky de hoofdsponsor. Vroeger noemde deze de Cofidis cup vernoemd naar de hoofdsponsor van het tornooi
0 x

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 31 Jan 2019, 07:52

Toon schreef:
squaadgras schreef:https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/beker-van-belgie/gents-feestje-aan-de-kust-buffalo-s-plaatsen-zich-na-bloedstollende-penaltyreeks-voor-finale-croky-cup
Buffalo's, Croky Cup... dit is toch niet serieus te nemen.. Een Flandrien die meer duiding kan geven? :P

KAA Gent heeft als bijnaam: de Buffalo’s. Elke wedstrijd wordt de kreet “Buffalo! Buffalo! KAA Gent!” op de tribunes geroepen. Dat is zo sinds de jaren ’20. Vanaf 1924 tooit een indiaans opperhoofd de vlag van KAA Gent. Sinds 2001 vervult Buffalo Ben de rol van mascotte op en rond het veld. In 2010 kreeg hij Buffalo Mel aan zijn zijde. Ivm de croky cup deze is ook beter bekend als de beker van Belgie en natuurlijk is nu croky de hoofdsponsor. Vroeger noemde deze de Cofidis cup vernoemd naar de hoofdsponsor van het tornooi

Ik dacht dat óns ding' was:

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 31 Jan 2019, 08:08

Toon schreef:

KAA Gent heeft als bijnaam: de Buffalo’s. Elke wedstrijd wordt de kreet “Buffalo! Buffalo! KAA Gent!” op de tribunes geroepen. Dat is zo sinds de jaren ’20. Vanaf 1924 tooit een indiaans opperhoofd de vlag van KAA Gent. Sinds 2001 vervult Buffalo Ben de rol van mascotte op en rond het veld. In 2010 kreeg hij Buffalo Mel aan zijn zijde.

En dit zijn dan die "Buffalo Ben en zijn squaw Mel":
130717opening_ga08.jpg

Sören heeft dus volkomen gelijk, dit is écht niet serieus te nemen :P
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
0 x

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 02 Feb 2019, 18:59

WTF!!! :boos

Wil ik een post liken en krijg ik de melding; ‘Er ging iets mis, Ajax fout....’

Alsof die volstrekt kansloze 3-0 in Eindhoven en die vernedering vorige week in die aftandse Kuip nog niet erg genoeg waren...
2 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 02 Feb 2019, 19:02

:lol: :lol: :lol:

Ach, kom op... het kan altijd nog erger.. zoals over 2 weken tegen Real Madrid :gnif
2 x
squaadgras | One of the Whiskydudes ©

blaaat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor blaaat » 05 Feb 2019, 10:24

Long shot...
Mocht iemand binnenkort naar Denemarken gaan, stuur me aub even een pm. Ik wil graag iets kopen in een winkel (niet whisky gerelateerd) maar die shop kan blijkbaar niet versturen naar het buitenland. Alle filialen geven me ditzelfde antwoord.
0 x

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 05 Feb 2019, 13:59

Ten einde raad plaats ik in deze rubriek maar even een oproepje. (Klinkt dramatischer dan het is hoor :gnif )

Ik probeer al enige tijd ons zeer gewaardeerde collega forumlid ovanpuyvelde te contacteren. Begin december was Olivier opzoek naar een bepaald fles, die had ik voor hem en al snel kwamen we tot een deal.
Hij zou de fles op een nader te bepalen datum komen ophalen of ik zou hem eventueel verzenden. We spraken af dat ik hem tot die tijd apart zou zetten.

Nu wilde ik een aantal weken geleden eens bij hem polsen of hij al een datum in gedachten had, maar sinds 12 januari is hij niet meer ingelogd geweest. Mijn bericht is dus nog ongelezen.
Ook via WB en Instagram een berichtje gestuurd, maar geen reactie. Nu waren we daar ook (nog) geen connectie, dus wellicht ziet hij ze daarom niet.

Heeft een van jullie wellicht nog op een andere manier nog direct contact met hem? Zou het zonde vinden als hij het flesje vergeten is. Hij staat inmiddels al 2 maanden op hem te wachten en voelt zich inmiddels een beetje eenzaam.
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding
https://www.instagram.com/wonderingwhisky/

JvR
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor JvR » 05 Feb 2019, 14:03

Wouter1981 schreef:Ten einde raad plaats ik in deze rubriek maar even een oproepje. (Klinkt dramatischer dan het is hoor :gnif )

Ik probeer al enige tijd ons zeer gewaardeerde collega forumlid ovanpuyvelde te contacteren. Begin december was Olivier opzoek naar een bepaald fles, die had ik voor hem en al snel kwamen we tot een deal.
Hij zou de fles op een nader te bepalen datum komen ophalen of ik zou hem eventueel verzenden. We spraken af dat ik hem tot die tijd apart zou zetten.

Nu wilde ik een aantal weken geleden eens bij hem polsen of hij al een datum in gedachten had, maar sinds 12 januari is hij niet meer ingelogd geweest. Mijn bericht is dus nog ongelezen.
Ook via WB en Instagram een berichtje gestuurd, maar geen reactie. Nu waren we daar ook (nog) geen connectie, dus wellicht ziet hij ze daarom niet.

Heeft een van jullie wellicht nog op een andere manier nog direct contact met hem? Zou het zonde vinden als hij het flesje vergeten is. Hij staat inmiddels al 2 maanden op hem te wachten en voelt zich inmiddels een beetje eenzaam.

Gedeeld op facebook, sterkte!
2 x

Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 05 Feb 2019, 14:04

Wouter1981 schreef:Heeft een van jullie wellicht nog op een andere manier nog direct contact met hem?

Ik zal 'm een app sturen.
1 x
Afbeelding

edwinedje
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 24 Feb 2019, 11:43

edwinedje schreef:Zelf heb ik gisteren [01Feb] de Lagavulin meegenomen voor GBP.57,37 / Eur.67,95.
- - - 8< - -
Note; Ik heb hem gekocht vanwege "Lagavulin" en niet vanwege "House Lannister"
De mooie "Nederlandse leeuw" op de verpakking is een bonus :bigsmile

Op een luie zondag ochtend toch even wat "research" gedaan;
https://gameofthrones.fandom.com/wiki/House_Lannister

"You have to give it to the Lannisters – they may be the most pompous, ponderous cunts the gods ever suffered to walk the world, but they do have outrageous amounts of money."
―Renly Baratheon

Nu, daar kan je het mee doen.. :bigsmile
Moet ik me zorgen maken dat van de 21 leden op de stamboom er 15 Deceased zijn [70%] :o

Moving on... nothing to see here.
1 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Reichenbach
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 24 Feb 2019, 14:17

edwinedje schreef:
"You have to give it to the Lannisters – they may be the most pompous, ponderous cunts the gods ever suffered to walk the world, but they do have outrageous amounts of money."
―Renly Baratheon

Nu, daar kan je het mee doen.. :bigsmile
Zou ook zomaar op de Oranjes kunnen slaan.
1 x

SecondHandPants
Actief lid
Actief lid

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 25 Feb 2019, 14:11

Freezeroz schreef:Ben erg benieuwd of de GOT Lagavulin ook bij Lagavulin zelf in de shop staat trouwens.
Mocht iemand trouwens nog vragen hebben over Diageo gerelateerde zaken, de baas van Diageo NL gaat mee met de D12 Lagavulin trip over drie weken. Ik heb dan volop kans om hem wat vragen te stellen.

Totaaaaaal offtopic, maar kan je hem eens vragen hoe je "Diageo" uitspreekt? Vraag ik me altijd al af. :roll:
0 x

HammerHead
Senior
Senior

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 25 Feb 2019, 14:35

Daj-ee-djie-oo lijkt me.
1 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”