Hielander Whisky Festival 7-8 februari 2020

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
JvR
Top bijdrager
Top bijdrager

Hielander Whisky Festival 7-8 februari 2020

Ongelezen berichtdoor JvR » 09 Jan 2020, 20:37

Over een maandje is het weer zover: Het Hielander Whisky Festival in Alkmaar (wat gaat de tijd weer snel). Op de site valt te lezen dat dit de 10e editie is. Voor mij wordt dit geloof ik alweer de 4e keer dat ik ga, is toch wel een beetje een traditie geworden met een vast groepje. Ik vind het toch wel een leuk festival met een aantal standjes waar ik altijd wat leuks kan vinden: Ben Nevis Club, Whisky Train, Whisky Connection (met de altijd enthousiaste en gulle Michiel) en even vriendelijke Jurgen van Jurgen's Whiskyhuis.

Zelf ben ik er zaterdagmiddag bij. :Slainte

http://www.hielanderwhiskyfestival.nl/index.aspx

@Edwinedje: Mocht jij toevallig dezelfde sessie bijwonen (volgens mij heb ik je weleens gespot daar), stuur me even een PB :)
2 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Re: Hielander Whisky Festival 7-8 februari 2020

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 09 Jan 2020, 20:49

JvR schreef:@Edwinedje: Mocht jij toevallig dezelfde sessie bijwonen (volgens mij heb ik je weleens gespot daar), stuur me even een PB :)

Ik ben er inderdaad ook de zaterdag middag sessie, en ik ben er ook wel eens eerder geweest (4x).
Kan goed zijn dat je me gespot hebt ... heb zelfs een keer het lokale nieuws gehaald :bigsmile

Ga wel eerst de Masterclass doen ... en donderdag naar de Bald Eagles

:Slainte

PS:
edwinedje schreef:De open dag bij Cor was een leuke middag met een hele hoop nieuwe gezichten en een enkele bekende.
Bij voorbaat excuses als niet alle namen en gezicht (combinaties) zijn blijven hangen en ik je bij een volgende ontmoeting wat glazig aankijk.
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Joris
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Joris » 09 Jan 2020, 22:48

Leuk heren! Ik ben de vrijdagavond van de partij (voor mij de tweede keer Alkmaar). :bigsmile
0 x
Afbeelding

Sphexish
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Sphexish » 14 Jan 2020, 21:19

Man, de tijd vliegt ontzettend inderdaad... Was de vorige editie écht alweer een jaar geleden?!

Ik ben er (samen met een maat van me) op de zaterdagmiddag alweer voor de tiende keer bij! :duimop Wij zullen, na ons traditionele rondje van de zaal, ook voornamelijk wel weer bij de immer indrukwekkende stands van de Whisky Connection of Jurgen te vinden zijn.

Mits we niet net aan de haggis of gehaktballen zitten natuurlijk...
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”