Range Share 5 met Balblair, GlenGarioch, Glenallachie, Benriach en Bruichladdich.

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.
Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Range Share 5 met Balblair, GlenGarioch, Glenallachie, Benriach en Bruichladdich.

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 16 Dec 2019, 15:51

Alle bestelde Range Share 5 pakketten zijn inmiddels de deur uit. Tenzij er iets anders was afgesproken natuurlijk.

Er zijn nog enkele sets over van Range Share 4 en 5, maar ik kreeg alweer een aantal keer de vraag wat er in de volgende share gaat komen.
Nou daar kan ik kort in zijn. Dat weet ik nog niet!
Ik zal daar binnenkort weer een nieuwe poll voor openen.

Ik zou zelf graag nog een share doen van bijvoorbeeld: Kilchoman, Bowmore, Glenmorangie, Talisker, Arran, Macallan, Aberlour, Highland Park en Glenrothes.

Maar ik sta natuurlijk open voor al jullie wensen. Alle wensen die ik binnenkrijg neem ik dan weer mee in de volgende poll.
0 x

SecondHandPants
Senior
Senior

Re: Range Share 5 met Balblair, GlenGarioch, Glenallachie, Benriach en Bruichladdich.

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 16 Dec 2019, 15:53

Mortlach?
0 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 16 Dec 2019, 16:08

SecondHandPants schreef:Mortlach?

Top! Mortlach was niet in me opgekomen en neem ik zeker mee in de poll :goedgedaan.
1 x

dannyp44
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 16 Dec 2019, 17:02

Ik zou graag zien.

Benromach, Bowmore, Glenmorangie, Kilchoman, Loch Lomond.
1 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 16 Dec 2019, 17:16

dannyp44 schreef:Ik zou graag zien.

Benromach, Bowmore, Glenmorangie, Kilchoman, Loch Lomond.

Thanks Danny. Ik neem al je tips mee :goedgedaan.
1 x

goosebumps
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 16 Dec 2019, 17:39

Eventueel Compass Box?
1 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Nickvanderlinde298
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Nickvanderlinde298 » 17 Dec 2019, 18:56

Freezeroz schreef:
Ik zou zelf graag nog een share doen van bijvoorbeeld: Kilchoman, Bowmore, Glenmorangie, Talisker, Arran, Macallan, Aberlour, Highland Park en Glenrothes.

Allen interessant!
Zijn er nog sets van Benriach en Bruichladdie te bestellen?
1 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 17 Dec 2019, 19:11

Jazeker. Van beide zijn er nog sets :goedgedaan.
0 x

Nickvanderlinde298
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Nickvanderlinde298 » 17 Dec 2019, 20:42

Freezeroz schreef:Jazeker. Van beide zijn er nog sets :goedgedaan.

Mag ik van beide 1 set bestellen?
1 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 17 Dec 2019, 21:06

Je hebt een PB.
0 x

Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 23 Dec 2019, 22:42

Freezeroz schreef:

Top! Mortlach was niet in me opgekomen en neem ik zeker mee in de poll :goedgedaan.

Van Mortlach heb ik alle recente OB's (12 y.o., 14 y.o., 16 y.o. en 20 y.o.) in huis. Deze kan ik evt. aanvullen met de 1999-2019 Hand-filled, de 18 y.o. en 25 y.o. uit de vorige serie OB's en de 16 y.o. Flora & Fauna (Als die laatste te veel in de papieren gaan lopen, zijn de semi-officiële bottelingen 15 y.o. GM, 21 y.o. GM en/of 25 y.o. GM ook nog een optie). Ik ben, indien gewenst, graag bereid hier 5-7 setjes van beschikbaar te stellen.
1 x
Afbeelding

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 24 Dec 2019, 06:42

Mermur schreef:
Freezeroz schreef:

Van Mortlach heb ik alle recente OB's (12 y.o., 14 y.o., 16 y.o. en 20 y.o.) in huis. Deze kan ik evt. aanvullen met de 1999-2019 Hand-filled, de 18 y.o. en 25 y.o. uit de vorige serie OB's en de 16 y.o. Flora & Fauna (Als die laatste te veel in de papieren gaan lopen, zijn de semi-officiële bottelingen 15 y.o. GM, 21 y.o. GM en/of 25 y.o. GM ook nog een optie). Ik ben, indien gewenst, graag bereid hier 5-7 setjes van beschikbaar te stellen.

Dank voor het aanbod Rob.
Ik heb zo maar het gevoel dat Mortlach hoog gaat eindigen in de nieuwe poll.
Via de gangbare kanalen zal het nog lastig worden om 8 verschillende 'betaalbare' flessen te scoren. Ik neem je aanbod dan ook graag aan. Mocht Mortlach het niet redden in de poll, wil ik bij deze graag voor mezelf een mooie gevarieerde Mortlach set reserveren bij je :goedgedaan.
1 x

Boysky
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Boysky » 24 Dec 2019, 13:30

Dat lijkt me zeker een mooi setje! :hoera
1 x
Afbeelding
Het is je Boy!

SebasDB
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor SebasDB » 10 Jan 2020, 23:07

Heb ff geen overzicht meer maar heb je nog een setje Balblair....?
0 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 11 Jan 2020, 00:53

Ik heb je een PB gestuurd.

SebasDB schreef:Heb ff geen overzicht meer maar heb je nog een setje Balblair....?

Hallo Sebas, jazeker van alle shares uit de hoofdpost zijn nog sets beschikbaar. Shares die op zijn, verwijder ik standaard gelijk uit de hoofd post.

Voor alle duidelijkheid:
Range Share 1, 2 en 3
(Lagavulin, Glenfarclas, Glendronach, Glengoyne, Bunnahabhain, Laphroaig, Dalmore, Balvenie en Caol Ila) zijn helemaal uitverkocht.

Van Range Share 4 en 5:
(Glenallachie, Glengarioch, Benriach, Balblair en Bruichladdich) zijn nog enkele sets beschikbaar.

Van Range Share 6 staat nu de poll online met voorlopig als koplopers Mortlach en Benromach.
Range Share 6 poll!
Van de Mortlach Share heb ik inmiddels de eerste 3 flessen in huis en er zijn 3 onderweg.
2 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”