Even voorstellen - koekoekoek

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Koekoekoek
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Even voorstellen - koekoekoek

Ongelezen berichtdoor Koekoekoek » 15 Apr 2019, 20:06

Goeden avond allen!

Ik drink sinds een jaar 3,4 erg graag whisky, en gluur hier ook al een tijdje rond ;) De laatste tijd koop ik zo nu en dan samples en flessen op dit forum, dus ook wel zo netjes om me eens voor te stellen!

Mijn whisky-reis begon vooral met zo hoog mogelijke Peats Per Minute (of waar die afkorting ook voor staat ;) ) maar langzaamaan ontdek ik steeds meer de wonderlijke smaken van oudere (vooral unpeated) whisky’s (met op dit moment waarschijnlijk Clynelish als favoriet). Heb dit weekend weer een lading samples ontvangen van Henri, dus hier kan de komende tijd meer bijkomen ;)

Groet en misschien tot sprekens!
4 x

Freezeroz
Senior
Senior

Re: Even voorstellen - koekoekoek

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 15 Apr 2019, 22:37

Hey Rik, welkom op het forum. Vreemd om je hier welkom te heten terwijl we al eerder contact hebben gehad.
Hoe was je Signet?
0 x

JvR
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor JvR » 15 Apr 2019, 22:54

Welkom, en het is parts per million.
0 x

Koekoekoek
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Koekoekoek » 15 Apr 2019, 22:59

Freezeroz schreef:Hey Rik, welkom op het forum. Vreemd om je hier welkom te heten terwijl we al eerder contact hebben gehad.
Hoe was je Signet?

Dank je, ja mocht er inderdaad wel eens van komen. De Signet wacht nog even op een mooi moment, maar eraan ruiken doe ik vaak genoeg ;) de shares ranges daarentegen zijn bijna op. Erg leuk om de boel zo te proeven!
0 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”