Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Verenigde Staten van Amerika en Canada verdienen een eigen plek.
Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3942
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 01 Feb 2019, 19:18

Erik V. schreef:Begrijp de commotie niet helemaal maar goed...


Welkom in het whiskywereldje Erik.. zodra liefhebbers ook maar een klein beetje het idee krijgen dat zij met een 'gelukszoeker' (lees: investeerder) te maken hebben dan krijgt hij/zij de volle wind van voren. Diegenen die hier verblijven adoreren de intrinsieke kwaliteiten van het gouden Godenwater ( :lol: ), dus als mensen voor schaarsheid zorgen (en dus de prijs opdrijven) voor eigen (financieel) gewin dan raakt het hier op HWF snel oververhit..

Vanuitgaande dat je goede intenties hebt en een heel abominabel flesje wilt verkopen voor een goede SM raad ik je eerst samples uitproberen aan (zoals ik eerder al aangaf). Succes!
0 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3042
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Ongelezen berichtdoor Dre » 01 Feb 2019, 19:43

Erik V. schreef:Begrijp de commotie niet helemaal maar goed...

De commotie zit er in dat je met een dubbele uitglijder al gelijk een 'winnende combinatie' te pakken hebt hier.
Ten eerste met je eerste echte post (na je in ieder geval wél netjes te hebben voorgesteld) die gelijk gaat over de waarde van een fles (wat meestal neerkomt op: Even ge/misbruik maken van de goedheid van de diverse forumleden om daarna voor eigen gewin te gaan);
En ten tweede dat je hier een vraag stelt of je misschien een collectorsitem hebt terwijl je een dag ervoor die conclusie ogenschijnlijk voor jezelf al getrokken hebt en hem al als zodanig aanbiedt.
Met als aanvulling dat als ie niet bijzonder is, je hem zelf opdrinkt, wat een beetje lastig wordt als je heb elders al te koop hebt staan en er bijvoorbeeld al een bod op krijgt.

Dit soort gedrag hebben we hier helaas al veel te vaak gezien, daar wordt een aantal mensen (waaronder in ieder geval ik) onderhand nogal moe van.
2 x

Erik V.
Actief lid
Actief lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 Feb 2019, 12:05

Re: Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Ongelezen berichtdoor Erik V. » 01 Feb 2019, 20:09

Nogmaals ik ben geen kenner en is mij verteld dat het een collectorsitem is. Met dat gegeven probeer ik m te verkopen ja om dan een mooie Sm voor m'n (toekomstige) verzameling aan te schaffen. Ik ben geen handelaar in die hoedanigheid. Maar goed, ik begrijp dat het nogal gevoelig ligt hier.
Ik ben op dit forum gekomen om meer te weten te komen over whisky in z'n algemeen en eigenlijk stond die JD hier buiten. Maar goed heb al een foute binnenkomer nu dus.... Nogmaals, is met goede bedoelingen.
1 x

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 01 Feb 2019, 20:11

No prob Erik, neem het niet te persoonlijk. Als je wat wil cashen is catawiki the place to be... genoeg zotten die meerdere malen de waarde neertellen... hier ligt dit net wat anders..

Zand erover en nieuwe start dan maar. :goedgedaan
0 x

Erik V.
Actief lid
Actief lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 Feb 2019, 12:05

Re: Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Ongelezen berichtdoor Erik V. » 01 Feb 2019, 20:15

Bram84 schreef:No prob Erik, neem het niet te persoonlijk. Als je wat wil cashen is catawiki the place to be... genoeg zotten die meerdere malen de waarde neertellen... hier ligt dit net wat anders..

Zand erover en nieuwe start dan maar. :goedgedaan



Bedankt, sorry nogmaals.
0 x

blaaat
Senior
Senior
Berichten: 221
Lid geworden op: 06 Nov 2017, 22:44

Re: Jack Daniel's silver select single barrel 2006

Ongelezen berichtdoor blaaat » 01 Feb 2019, 20:21

Je zal uiteraard geen slechte bedoelingen gehad hebben, maar het 'investeren' aspect is op een liefhebbers forum toch wel een beetje taboe.

Toch ben je alsnog welkom hier hoor, zolang je bijdrages binnen de liefhebbers sfeer blijven.
Een fles verkopen kan je hier ook altijd doen, aan marktconforme prijzen. Maar voor die prijsbepaling moet je zelf je research doen. Op te hoge prijzen wordt je aangesproken.
Maar weet dus dat je hier welkom bent op dit liefhebbers forum :goedgedaan
0 x


Terug naar “Noord Amerikaanse Whiskey en Whisky”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast