The Game of Thrones Whisky Collection

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
MGB
Actief lid
Actief lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 Nov 2014, 10:42

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor MGB » 14 Jan 2019, 16:36

De serie is nu beschikbaar op Master of Malt en binnenkort op Drankdozijn

https://www.masterofmalt.com/new-arrivals/whisky-new-arrivals/
0 x

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 893
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor JvR » 14 Jan 2019, 18:37

En op scotchwhisky.com reviews (met best hoge scores)
0 x

Toon
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 Feb 2017, 13:24

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor Toon » 14 Jan 2019, 19:04

JvR schreef:En op scotchwhisky.com reviews (met best hoge scores)


Voor iedere hoge score zal je ook een lage score vinden. Laat ons zeggen dat smaken verschillen en een geluk dat dit zo maar is :nat
0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1850
Lid geworden op: 21 Jun 2013, 20:13

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 14 Jan 2019, 19:18

Toon schreef:
JvR schreef:En op scotchwhisky.com reviews (met best hoge scores)


Voor iedere hoge score zal je ook een lage score vinden. Laat ons zeggen dat smaken verschillen en een geluk dat dit zo maar is :nat


Tja, hoge scores van Becky Paskin.
We weten allemaal dat dat met een grote korrel zout genomen kan worden. :bigsmile
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5367
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Jan 2019, 19:20

MGB schreef:De serie is nu beschikbaar op Master of Malt en binnenkort op Drankdozijn

https://www.masterofmalt.com/new-arrivals/whisky-new-arrivals/


en op drankdozijn waren de 8 opgeteld bij elkaar 3-4 dagen geleden nog vastgesteld op +/- 420,-
als je ze nu bekijkt kom je alweer op 450,- ( alles van 54,95 was 49,95 en alles van 74,95 was 69,95 )
alvast een leuke prijsverhoging nog vóór de release..
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor FGG » 14 Jan 2019, 19:42

henri schreef:
MGB schreef:De serie is nu beschikbaar op Master of Malt en binnenkort op Drankdozijn

https://www.masterofmalt.com/new-arrivals/whisky-new-arrivals/


en op drankdozijn waren de 8 opgeteld bij elkaar 3-4 dagen geleden nog vastgesteld op +/- 420,-
als je ze nu bekijkt kom je alweer op 450,- ( alles van 54,95 was 49,95 en alles van 74,95 was 69,95 )
alvast een leuke prijsverhoging nog vóór de release..

De middenstand pakt de 3% BTW-verhoging leuk op: nieuwe tarief erover, even afronden naar boven voor een mooi bedrag en voilá...
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5367
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Jan 2019, 19:44

FGG schreef:
henri schreef:
MGB schreef:De serie is nu beschikbaar op Master of Malt en binnenkort op Drankdozijn

https://www.masterofmalt.com/new-arrivals/whisky-new-arrivals/


en op drankdozijn waren de 8 opgeteld bij elkaar 3-4 dagen geleden nog vastgesteld op +/- 420,-
als je ze nu bekijkt kom je alweer op 450,- ( alles van 54,95 was 49,95 en alles van 74,95 was 69,95 )
alvast een leuke prijsverhoging nog vóór de release..

De middenstand pakt de 3% BTW-verhoging leuk op: nieuwe tarief erover, even afronden naar boven voor een mooi bedrag en voilá...

heeft hier geen drol mee te maken natuurlijk
dit is pas net gewijzigd en daarnaast is de 3% niet van toepassing, alcohol valt onder de 21% regeling.
daarbij schrijf je btw en geen BTW, het is geen titel ;)
"ja maar bijna overal zie je BTW staan!" - ja klopt, en dat is hartstikke fout! :bigsmile )
4 x
Afbeelding

Jonadawi
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 672
Lid geworden op: 06 Jul 2015, 11:05

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor Jonadawi » 14 Jan 2019, 22:47

henri schreef:
FGG schreef:
henri schreef:
en op drankdozijn waren de 8 opgeteld bij elkaar 3-4 dagen geleden nog vastgesteld op +/- 420,-
als je ze nu bekijkt kom je alweer op 450,- ( alles van 54,95 was 49,95 en alles van 74,95 was 69,95 )
alvast een leuke prijsverhoging nog vóór de release..

De middenstand pakt de 3% BTW-verhoging leuk op: nieuwe tarief erover, even afronden naar boven voor een mooi bedrag en voilá...

heeft hier geen drol mee te maken natuurlijk
dit is pas net gewijzigd en daarnaast is de 3% niet van toepassing, alcohol valt onder de 21% regeling.
daarbij schrijf je btw en geen BTW, het is geen titel ;)
"ja maar bijna overal zie je BTW staan!" - ja klopt, en dat is hartstikke fout! :bigsmile )


Hoezo prijsverhoging? Was toch een vooraaankondiging en was nog niet te bestellen. Serie wordt op alle UK sites aangeboden voor £395-400 dus is €450 volgens mij een hele nette prijs.
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5367
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Jan 2019, 22:54

Jonadawi schreef:
henri schreef:
FGG schreef:De middenstand pakt de 3% BTW-verhoging leuk op: nieuwe tarief erover, even afronden naar boven voor een mooi bedrag en voilá...

heeft hier geen drol mee te maken natuurlijk
dit is pas net gewijzigd en daarnaast is de 3% niet van toepassing, alcohol valt onder de 21% regeling.
daarbij schrijf je btw en geen BTW, het is geen titel ;)
"ja maar bijna overal zie je BTW staan!" - ja klopt, en dat is hartstikke fout! :bigsmile )


Hoezo prijsverhoging? Was toch een vooraaankondiging en was nog niet te bestellen. Serie wordt op alle UK sites aangeboden voor £395-400 dus is €450 volgens mij een hele nette prijs.


verhoging ten opzichte van waarvoor ze het tot 3 dagen geleden al op hun site hebben staan zeg ik toch?
je kan op d12 gewoon thrones invoeren en dan zie je ze al staan, je kan ze alleen nog niet bestellen.
de prijzen die er bij stonden waren in ieder geval vorige week lager dan dat ze nu staan
ze hebben ze dus op voorhand al verhoogd ( en gebeurd veel vaker hoor dat je op UK sites meer betaald dan hier )
0 x
Afbeelding

Jonadawi
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 672
Lid geworden op: 06 Jul 2015, 11:05

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor Jonadawi » 14 Jan 2019, 23:30

henri schreef:
Jonadawi schreef:
henri schreef:heeft hier geen drol mee te maken natuurlijk
dit is pas net gewijzigd en daarnaast is de 3% niet van toepassing, alcohol valt onder de 21% regeling.
daarbij schrijf je btw en geen BTW, het is geen titel ;)
"ja maar bijna overal zie je BTW staan!" - ja klopt, en dat is hartstikke fout! :bigsmile )


Hoezo prijsverhoging? Was toch een vooraaankondiging en was nog niet te bestellen. Serie wordt op alle UK sites aangeboden voor £395-400 dus is €450 volgens mij een hele nette prijs.


verhoging ten opzichte van waarvoor ze het tot 3 dagen geleden al op hun site hebben staan zeg ik toch?
je kan op d12 gewoon thrones invoeren en dan zie je ze al staan, je kan ze alleen nog niet bestellen.
de prijzen die er bij stonden waren in ieder geval vorige week lager dan dat ze nu staan
ze hebben ze dus op voorhand al verhoogd ( en gebeurd veel vaker hoor dat je op UK sites meer betaald dan hier )


Het blijft grappig hoe iedereen op deze forum altijd een mening heeft over welke prijzen gehanteerd moeten worden. D12 heeft weken geleden alvast de flessen online gezet als vooraankondiging en weken later passen ze de prijzen aan. Je hebt geen idee waarom. Misschien zat er een fout in de berekening of zijn de prijzen aangepast door de importer, echter op HWF weten ze dat D12 alvast maar de prijzen heeft verhoogd en wordt gedaan als of een bedrijf onterecht de prijzen heeft verhoogd. Ben benieuwd op welke informatie je deze “onterecht” prijsverhoging aan kaart en wat volgens jou de correcte prijzen moeten zijn.
1 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5367
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Jan 2019, 23:47

Jonadawi schreef:Het blijft grappig hoe iedereen op deze forum altijd een mening heeft over welke prijzen gehanteerd moeten worden. D12 heeft weken geleden alvast de flessen online gezet als vooraankondiging en weken later passen ze de prijzen aan. Je hebt geen idee waarom. Misschien zat er een fout in de berekening of zijn de prijzen aangepast door de importer, echter op HWF weten ze dat D12 alvast maar de prijzen heeft verhoogd en wordt gedaan als of een bedrijf onterecht de prijzen heeft verhoogd. Ben benieuwd op welke informatie je deze “onterecht” prijsverhoging aan kaart en wat volgens jou de correcte prijzen moeten zijn.


Dan moeten ze alleen de flessen plaatsen en er nog geen prijs bij zetten. alleen "binnenkort leverbaar"
zij kiezen ervoor er een prijs aan te hangen, die prijs is nu omhoog. reden? boeit mij het wat.. het is maar een feit dat ik constateer..
Laatst gewijzigd door henri op 15 Jan 2019, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Afbeelding

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1168
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 14 Jan 2019, 23:53

Op korte termijn verwachten we ook de prijs in Nederland te weten. Er lijkt vooralsnog geen reden te zijn om in de UK te bestellen als ik afga op het geluid dat ik hoor (voor de prijs dan).
2 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Gebruikersavatar
fjharms
Moderator
Moderator
Berichten: 1735
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor fjharms » 15 Jan 2019, 15:31

Graag allemaal weer ON-TOPIC
Ik zal wat van de off-topic discussies verhuizen naar de Bar.


EDIT: ergens een knip gezet en de rest naar de Bar verhuisd. Wat er nu nog staat is ten dele ook off-topic, maar ik moest ergens de keuze maken....
1 x
Afbeelding

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1168
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 15 Jan 2019, 16:11

Ik dacht even dat ze in de UK ook al uitleveren, tot ik nog ergens een bericht las van eind februari in Europa te krijgen. Nu willen de Britten wel uit de EU, maar uit Europa gaat ze niet lukken. Keek daarom nog maar eens en zag nu pas dat je alvast kan kopen, om vanaf 20 februari geleverd te krijgen. Release ligt dan gelijk of nagenoeg gelijk aan NL.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Toon
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 Feb 2017, 13:24

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor Toon » 15 Jan 2019, 16:33

Cor - Vinabc schreef:Ik dacht even dat ze in de UK ook al uitleveren, tot ik nog ergens een bericht las van eind februari in Europa te krijgen. Nu willen de Britten wel uit de EU, maar uit Europa gaat ze niet lukken. Keek daarom nog maar eens en zag nu pas dat je alvast kan kopen, om vanaf 20 februari geleverd te krijgen. Release ligt dan gelijk of nagenoeg gelijk aan NL.


Volgens mijn slijter komt de reeks in Belgie uit begin maart.
0 x


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten