GESLOTEN "KICK OUT PEAT, NO PEAT" GESLOTEN

Aanbod van Whisky en gerelateerde objecten en unieke koopjes. Interessant aanbod? Reageren kan per PB.

Moderators: AquaVitae, FGG, Bram84

Forumregels
De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: KICK OUT PEAT, NO PEAT

Ongelezen berichtdoor RvdB » 07 Dec 2018, 11:13

sch@ker schreef:Het ware te wensen wanneer er kritiek op een medeforumlid wordt gegeven, en zeker in het openbaar, dat eerst onderzoek wordt gedaan naar de feiten en omstandigheden (bijvoorbeeld bij de persoon in kwestie), alvorens op basis van aannames en plein public kritiek te leveren en iemand het etiket “woekeraar” op te plakken.

Herman, ik heb niks tegen jou als persoon, we hebben enkele leuke deals gedaan, maar heb wel moeite met de prijsstelling. Prima dat je je straatje ‘schoonveegt’ voor wat betreft de Blackadder, maar ook bij de 2002 UK versie reken je een leuke opslag. Laten we het er op houden dat ik je geen woekeraar vind (dat trek ik terug), maar dat er wel woekerprijzen gehanteerd worden.

Afsluitend, fijn dat anderen vinden dat er genoeg gezegd is over prijzen in de aanbod sectie, maar ‘wie met vuur speelt, kan zijn vingers branden’ en ‘if you can’t stand the heat, stay out of the kitchen’.
6 x
Afbeelding

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: KICK OUT PEAT, NO PEAT

Ongelezen berichtdoor Toontje » 07 Dec 2018, 12:23

hfos schreef:Ja kijk, dat is je eigen keuze natuurlijk. Maar om hem dan hier, amper een jaar later, voor zo'n prijs aan te bieden vind ik wat apart. Ik heb ook ooit flessen gekocht tegen opgeblazen prijzen maar ik haal het niet in mijn hoofd ze tegen diezelfde prijzen op een liefhebbersforum aan te bieden. Het heeft me in elk geval een les geleerd, mocht ik iets moois en zeldzaams tegenkomen voor een relatief nette prijs dan zal ik het wel laten om het hier nog te melden.

Ik begrijp je reactie, maar zou het toch jammer vinden als je anderen daardoor nu niet meer die kans geeft. AcquaVitae heeft mij namelijk ook weleens geholpen zoals jij dat in dit geval hebt gedaan, en hem ben ik daar nog steeds eeuwig dankbaar voor ;) .
1 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: GESLOTEN/heropend KICK OUT PEAT, NO PEAT

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 07 Dec 2018, 15:06

De vraagprijs gaat altijd voer voor discussie zijn.
Wat is eerlijk, wat niet.
Toen ik het lijstje zag schrok ik ook wel even.
Ik vind wel dat er een verschil is tussen marktprijzen en woekerprijzen.
Als blijkt dat het de marktprijzen zijn is het dan verkeerd?
Het zijn dan blijkbaar prijzen die er tegenwoordig voor gegeven worden.
Vind je het te duur dan koop je het simpelweg niet.
Er is namelijk veel dat boven de retailprijs verkocht wordt.
Ik hoor hier trouwens ook niemand moord en brand schreeuwen als een
GlenDronach revival voor 90-100 euro aangeboden wordt op dit liefhebbersforum, in principe is dit hetzelfde.
3 x

Terug naar “Aanbod”