HWF-VBT 10: Aankondiging 2!!

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

HWF-VBT 10: Aankondiging 2!!

Ongelezen berichtdoor Dre » 28 Sep 2018, 20:22

Nu zo'n beetje alle pakketjes wel bij de deelnemers gearriveerd zijn, kan een tweede aankondiging er wel bij :bigsmile .
Zoals jullie allemaal hebben kunnen zien, zat er een extraatje bij de samples in de vorm van een Copita-glas. Als je goed wilt nosen en tasten heb je tenslotte ook een goed tasting glas nodig, het glas is dus nu alvast geen excuus meer als jullie er grandioos naast zaten met jullie notes :lol: .

Maar er is méér... Deze glazen zijn óók naar de sponsors gegaan als dank voor hun bijdrage, maar dan voorzien van een ingegraveerd VBT10-logo. Daarvan hebben we er toen gelijk eentje éxtra laten maken, en die gaan we aan het einde van de VBT verloten onder de deelnemers die élke ronde hun notes hebben gemaakt én op tijd ingeleverd!
Een éxtra reden dus om tot het eind toe mee te blijven doen!
Om jullie alvast lekker te maken hierbij een foto van het betreffende glas:
copita met VBT-logo.jpg

Ter verduidelijking: Jullie notes dienen elke maandag uiterlijk 18:00 via PM bij mij binnen te zijn (maar liefst natuurlijk (veel) eerder ;) ), dan heb ik nog even tijd ze samen te voegen en zullen deze dezelfde avond vanaf ca. 20:00 uur alvast gepubliceerd worden.
Hierna mag er alvast volop gespeculeerd worden in het topic van het betreffende sample, en zal een dag later om weer 20:00 uur het demasqué volgen.

Rest ons nog jullie allemaal veel succes en plezier te wensen met het ruiken, proeven en raden!
Off we go!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
17 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging 2!!

Ongelezen berichtdoor Dre » 27 Nov 2018, 20:10

Na de bekendmaking van ook het laatste sample rest ons echter nóg een bekendmaking!

Zoals destijds aangekondigd zouden we nog een extra Copita met mooie VBT-gravure verloten onder de deelnemers die álle rondes hun notes hebben ingestuurd.
Dat bleek uiteindelijk om maar liefst 25 personen te gaan, waarvoor dank en hulde! :hoedaf

Deze 25 zijn zojuist in de 'virtuele' (we blijven in stijl) tombola gegaan, en de winnaar is geworden:
Verloting glas.JPG

De loterij zelf (en om te controleren of alle betreffende personen in de loterij zaten) is hier in te zien: https://www.naamloting.nl/lottery/1d3d9 ... 178e90624e

Jan-Sietze, van harte gefeliciteerd, het glas komt zo snel mogelijk jouw kant op!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
10 x

Breedút_Genietsje
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging 2!!

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 28 Nov 2018, 04:48

Helemaal top!

Onder mijn laatste proefnotitie had ik geschreven:

Bij dezen wil ik het VBT 10 team bedanken voor de mooie whisky’s die we hebben mogen proeven!
Het was leuk, leerzaam en ik heb genoten in de breedste zin van het woord.

Vriendelijke groet,
Jan-Sietze

Dat gaat nu natuurlijk dubbel op.
Nogmaals dank!
3 x
Breedút Genietsje

Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”