Hey iedereen!
Hey iedereen!
Hey iedereen,
Ik ben bart en ben nog nieuw in de whisky wereld. Heb via een collega enkele samples te pakken gekregen en was direct verkocht. Heb voorlopig zelf nog geen collectie maar hier komt binnekort zeker verandering in. Ik hoop hier leuke mensen te leren kennen en vooral veel over whisky te weten te komen!
Grts bart
Ik ben bart en ben nog nieuw in de whisky wereld. Heb via een collega enkele samples te pakken gekregen en was direct verkocht. Heb voorlopig zelf nog geen collectie maar hier komt binnekort zeker verandering in. Ik hoop hier leuke mensen te leren kennen en vooral veel over whisky te weten te komen!
Grts bart
1 x
-
Jerryvo1974
- Actief lid

- defeatless
- Moderator

Re: Hey iedereen!
Hoi Bart!
Welkom op het forum!
Samples zijn hier zat te krijgen en advies ook, dus spam het forum maar gerust vol!
Welkom op het forum!
Samples zijn hier zat te krijgen en advies ook, dus spam het forum maar gerust vol!
0 x
welkom, het hek is nu van de dam, binnenkort staat je kast vol flessen denk ik zomaar
0 x
Welkom Bart
Wat voor samples heb je gekregen? En waar gaat je voorkeur naar uit?
Wat voor samples heb je gekregen? En waar gaat je voorkeur naar uit?
0 x
Ik heb 3 samples gekregen van ben bracken
Speyside
Highland
Islay
De highland beviel me niet echt maar denk dat dit komt omdat het mijn aller eerste whisky ooit was.
De islay vond ik het lekkerste van de 3.
Speyside
Highland
Islay
De highland beviel me niet echt maar denk dat dit komt omdat het mijn aller eerste whisky ooit was.
De islay vond ik het lekkerste van de 3.
0 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”