Hoe pakje laten afhalen in duitsland
Hoe pakje laten afhalen in duitsland
Beste allen,
Ik ben van plan om in Duitsland een fles whisky te kopen, daar deze te ver is om zelf op te halen en de winkel niet bereidt is om deze op te sturen, zoek ik een alternatief.
Is er een courier bedrijf dat pakjes afhaalt in het buitenland en me in Belgie kan bezorgen??? Liefst geen UPS, dat is veel te duur.
Mvg
Bert
Ik ben van plan om in Duitsland een fles whisky te kopen, daar deze te ver is om zelf op te halen en de winkel niet bereidt is om deze op te sturen, zoek ik een alternatief.
Is er een courier bedrijf dat pakjes afhaalt in het buitenland en me in Belgie kan bezorgen??? Liefst geen UPS, dat is veel te duur.
Mvg
Bert
0 x
-
Mvamelsfort
- Top bijdrager

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland
Er is een verzend service in Duitsland waar ik wel eens gebruik van maak. Werkt perfect "huifkar" heet het.
0 x
Hoihoi,
Ik heb n verzendadres in Duitsland, of verzenden ze überhaubt niet?
Groet Wout
Ik heb n verzendadres in Duitsland, of verzenden ze überhaubt niet?
Groet Wout
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Wouterk schreef:Ik heb n verzendadres in Duitsland, of verzenden ze überhaubt niet?
beireken schreef:Verzenden enkel in Duitsland
Lijkt me een mooie oplossing dan.

0 x
Voor huifkar gekozen, vriendelijke mensen.
Bedankt voor de tip!!!
Bedankt voor de tip!!!

0 x
Ik heb net wat opzoekingswerk verricht inzake verzendkosten van Nederland naar Belgie... (Naar aanleiding van het combo sample pakket dat ik heb besteld bij Mike, Søren en Henri) Voor een pakket van meer dan 2 kilo betaal je al snel een kleine 20€
Dit vind ik persoonlijk een pak geld, dus moest ik een alternatief vinden
En ja hoor, heb er eentje gevonden... Versturen kan dus aan 6,50€ naar een postpunt in Maastricht waar ik wekelijks kom...
Dus... Voor alle Belgen die een pakket van meer dan 2kg bestellen bij een forumlid in Nederland, wil ik gerust oppikken (na contactname met me) in dat postpunt... Ik verstuur dan weer voor 5€ naar een postpunt in Belgie...
Is dus weer een klein tientje gespaard dat je kan spenderen aan een extra sample
Dit vind ik persoonlijk een pak geld, dus moest ik een alternatief vinden
En ja hoor, heb er eentje gevonden... Versturen kan dus aan 6,50€ naar een postpunt in Maastricht waar ik wekelijks kom...
Dus... Voor alle Belgen die een pakket van meer dan 2kg bestellen bij een forumlid in Nederland, wil ik gerust oppikken (na contactname met me) in dat postpunt... Ik verstuur dan weer voor 5€ naar een postpunt in Belgie...
Is dus weer een klein tientje gespaard dat je kan spenderen aan een extra sample

0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

-
Joost van Dijk
- Actief lid

Whisky Doris Glen Garioch 22yo
Beste mensen, ik ben op zoek naar de onderstaande fles, wil kan mij daar aan helpen?
Groeten,
Joost
http://www.whisky-doris.de/artikel-info ... ghlands%29
Groeten,
Joost
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Heb de vraag van Joost toegevoegd aan het betreffende topic
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: Whisky Doris Glen Garioch 22yo
Joost van Dijk schreef:Beste mensen, ik ben op zoek naar de onderstaande fles, wil kan mij daar aan helpen?
Groeten,
Joost
Joost mag het weten.
5 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”