Ervaringen whiskyreis travel 4 reasons

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Niels VDB
Actief lid
Actief lid

Ervaringen whiskyreis travel 4 reasons

Ongelezen berichtdoor Niels VDB » 20 Dec 2015, 00:32

Heeft er iemand ervaring met een reis via travel 4 reasons? Op het eerste zicht ziet het er allemaal niet slecht uit.
0 x
"Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy". - Frank Sinatra

Henk78
Senior
Senior

Re: Ervaringen whiskyreis travel 4 reasons

Ongelezen berichtdoor Henk78 » 24 Dec 2015, 06:15

Ben in mei naar Islay geweest. Alles was netjes geregeld. Moest alleen nog een taxi regelen op de luchthaven van Glasgow en de reis naar Schiphol. Normaal gesproken regel je zelf nog de bus reis maar dit hadden ze ook voor mij geregeld aangezien ik geen credit card heb. Kan het een ieder aanraden die niet zelf wil gaan puzzelen. :duimop
1 x

Niels VDB
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Niels VDB » 30 Dec 2015, 01:52

Henk78 schreef:Ben in mei naar Islay geweest. Alles was netjes geregeld. Moest alleen nog een taxi regelen op de luchthaven van Glasgow en de reis naar Schiphol. Normaal gesproken regel je zelf nog de bus reis maar dit hadden ze ook voor mij geregeld aangezien ik geen credit card heb. Kan het een ieder aanraden die niet zelf wil gaan puzzelen. :duimop

Ik ga nu in maart Speyside ontdekken :D Alles is idd geregeld door hun dus wel gemakkelijk. Kijk er alvast naar uit :D
0 x
"Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy". - Frank Sinatra

Adamsbjorn
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Adamsbjorn » 02 Jan 2016, 22:53

Kijk er al zwaar naar uit!! :bigsmile
0 x

Travel4Reasons
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Travel4Reasons » 17 Mei 2016, 21:57

Dank voor jullie positieve feedback.

Op onze website (zie https://www.travel4reasons.nl/whisky-reis.php) bieden we tal van ' vaste' pakketten aan. Naar wens kunnen hier tal van aanpassingen op aangebracht worden, zoals georganiseerd vervoer, autohuur, wijzigingen aan of uitbreiding op de te bezoeken distilleerderijen, extra overnachtingen en zelfs uitbreiding op de bestemmingen.

Hoe concreter u uw wens overbrengt, hoe concreter ons advies en uiteindelijk de aanbieding!
1 x
Travel4Reasons
GRONINGEN AIRPORT EELDE
Burg. J.G. Legroweg 45-A

Ruim 15 jaar ervaring met reizen naar de UK & Ierland.

Whisky reizen
Whisky reizen Schotland
----
Fly Drive Schotland

Daan Tje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Daan Tje » 05 Jun 2019, 18:08

In september 6 dagen Schotland met mijn vader na positieve reacties van onder andere het forum
Kijk er naar uit en lijkt er op dat alles prima geregeld is :Slainte

Groet
Daan
0 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”