https://www.gall.nl/ontdek/whisky/beleg ... isky_13W37
Succes mensen
Disclaimer 1... Opvolgen van tips uit het aangeghaalde artikel zijn geheel voor eigen risico!
Disclaimer 2... Deze post is puur informatief en als komische noot toegevoegd.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

Whisky van 40 jaar voor gemiddeld 925 euro, laat maar weten waar. Heb bij Gall ook nog niet heel vaak een collectable kunnen vinden 

Toontje schreef:Dus ik moet nu twee Macallan Golds aanschaffen

Lucca schreef:Ik heb dit topic graag doorgelezen. Uitvoerig wordt er ook hier gesproken over wat een verzamelaar nou eigenlijk is en wie is een liefhebber, of een belegger/investeerder (of echte flipper), maar de meningen stroken niet altijd met de feiten en/of realiteit.
Lucca schreef: Er is sentiment van de liefhebbers (en zich ook laten horen maar vele leden helemaal niet) in de richting van liefhebbers die whisky ook zien als goede belegging en deze niet drinken (maar dat moet eigenlijk wel want daar is het voor gemaakt is de heersende gedachte)
Lucca schreef:(alsof vele highly collectable dikke Ferrari's wel ooit het asfalt zullen zien)
Lucca schreef:En ook hier het dogma, dat beleggers/investeerders de grote (zo niet de grootste) veroorzaker zijn van de almaar rijzende prijzen van whisky.
Lucca schreef:M.a.w. ; zijn er onder leden die leuke flessen voor de drink aangeschaft hebben er intussen maar vanaf zien gewoon omdat die belachelijk duur geworden is en simpelweg te veel oplevert bij verkoop ? Dus de 100% drinkfles is niet langer een verzamel/hamster item maar een belegging geworden ? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten