Tom2 schreef:http://www.whiskysite.nl/nl/aanbiedingen
Ook enkele leuke aanbiedingen, bvb de octomore 6.1 voor 95 €
Ook de Glencadam is er nog onder de €30...
Tom2 schreef:http://www.whiskysite.nl/nl/aanbiedingen
Ook enkele leuke aanbiedingen, bvb de octomore 6.1 voor 95 €

JayDie schreef:...vorig keer problemen bij de Gall met deze Whisky Weken; ik wilde de Cutty Sark Storm, maar ze hadden deze niet staan. Stond wel op de site / folder. Moesten ze bestellen, maar kon alleen per 6... eeuhh... nee dank je. Uiteindelijk kwam dat bij Gall Nederland terecht en kon ik één fles ophalen bij de Gall vestiging waar ik er 6 moest bestellen. Ze hadden een doos aan moeten schaffen, waren niet bij met me
Ik blijf niet voor jan doedel komen. Ik ga wel bij een webwinkel bestellen.

Soundwave schreef:Ik blijf die hele wilde whiskydagen maar afzetterij vinden. Krijg van allemaal kennissen nu vragen met welke whisky ze moeten gaan kopen en dan verwijs ik ze toch echt door naar een speciaalzaak ipv dat ze zich daar in de maling laten nemen. Zag bv een Clynelish met klantenkorting voor 'maar' €38 oftewel, normaal gesproken €48!! Nu is de prijs van deze whisky flink gestegen het afgelopen jaar, maar dit is wel echt belachelijk. Zelfde geldt voor een simpele Bushmills Black Bush. Van €28, nu voor 'slechts' €22,50 pffff. Volgens mij verhogen ze daar eerst de standaardprijzen voordat die WWdagen beginnen.
ElwinB schreef:Soundwave schreef:Ik blijf die hele wilde whiskydagen maar afzetterij vinden. Krijg van allemaal kennissen nu vragen met welke whisky ze moeten gaan kopen en dan verwijs ik ze toch echt door naar een speciaalzaak ipv dat ze zich daar in de maling laten nemen. Zag bv een Clynelish met klantenkorting voor 'maar' €38 oftewel, normaal gesproken €48!! Nu is de prijs van deze whisky flink gestegen het afgelopen jaar, maar dit is wel echt belachelijk. Zelfde geldt voor een simpele Bushmills Black Bush. Van €28, nu voor 'slechts' €22,50 pffff. Volgens mij verhogen ze daar eerst de standaardprijzen voordat die WWdagen beginnen.
Klopt, dat gevoel heb ik bij sommige whisky's ook. Maar aan de andere kant zie je af en toe wel leuke flesjes staan. Zo heb ik vandaag voor 37 euro een Longrow CV gehaald. En een Highland Park 18 kost nu ook zo'n 67 euro als ik me niet vergis. Dus er zijn wel uitzonderingen, maar over het algemeen blijven de prijzen nog aan de hoge kant met de WW dagen...

slex40 schreef:Nog een korte tijd geldig: een Groupon waardebon van 20 euro voor het gehele Drankdozijn assortiment voor 10 euro.
avdboom schreef:slex40 schreef:Nog een korte tijd geldig: een Groupon waardebon van 20 euro voor het gehele Drankdozijn assortiment voor 10 euro.
Thanks! Heb er 1 ingeslagen, toch weer 10 eu in de pocket.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten