Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Met dank aan Toolatool de Lagavulin CS 2014 nog even bij whiskysite.nl meegepikt. Van 99,99 voor 74,99 

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Oogadal schreef:Met dank aan Toolatool de Lagavulin CS 2014 nog even bij whiskysite.nl meegepikt. Van 99,99 voor 74,99
Ik ben fan van Tool, zeker, maar de bandnaam staat maar één keer in mijn nick...
Anyway, yw. Ik zie dat je er zelfs meer hebt aangeschaft dan ik zelf, haha.
0 x
- WhiskyLiam
- Senior

Bailie Nicol Jarvie is discontinued!
Snel nog even een paar flesjes besteld! Bijzonder jammer want het is een heerlijke blend.
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Vandaag 'old glory' aangeschaft in Luxemburg:
Banff 1975/2013 (43.7%, Malts of Scotland for Dram Brothers and Vinotek Massen, Luxemburg, C#MoS 13056, 72 Bts.)

Banff 1975/2013 (43.7%, Malts of Scotland for Dram Brothers and Vinotek Massen, Luxemburg, C#MoS 13056, 72 Bts.)
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

totalatool schreef:Oogadal schreef:Met dank aan Toolatool de Lagavulin CS 2014 nog even bij whiskysite.nl meegepikt. Van 99,99 voor 74,99
Ik ben fan van Tool, zeker, maar de bandnaam staat maar één keer in mijn nick...![]()
Anyway, yw. Ik zie dat je er zelfs meer hebt aangeschaft dan ik zelf, haha.
Kies dan ook niet zo'n medeklinker volle nick
Ja, ik dacht, ik sla m'n slag, er staat toch geen tht datum op

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

DramdrummerTom schreef:Ben Nevis 60.000 flesjes aan de muur
Me too, 2 flesjes. Een om te proeven en een om maar eens een poosje weg te zetten

0 x
Caledonians schreef:Vandaag 'old glory' aangeschaft in Luxemburg:
Waar in luxemburg? (Kom dr binnenkort in de buurt binnenkort)
Goede prijzen / assortiment?
Laatst gewijzigd door poortmh op 22 Mar 2015, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

WhiskyLiam schreef:Bailie Nicol Jarvie is discontinued!Snel nog even een paar flesjes besteld! Bijzonder jammer want het is een heerlijke blend.
Ik had het al aan de prijzen gezien. Weer 1 weg die als beginnende whisky drinker op mijn interesselijst stond. Bloody shame
...En wat de reden is...? Het fijt dat ik als beginneden ontdekker in een tijd zit waar ik expressies zie verdwijnen om er een "geweldige" NAS (uhuh...) voor terug te krijgen, en van wat er blijft de prijzen te zien steigen, daar krijg ik af en toe wel een nare nasmaak van....
Naja, er is nog genoeg leuks, maar wel vervelend als je iets op je whishlist hebt en er om deze reden weer af kan halen. En van wat ik lekker vind heb ik gewoon het geld niet voor (hobby budged) om maar vast 5 flesjes van weg te zetten voor de toekomst. Daar ben ik toch een beetje afhanklijk van een continue levering tegen hopelijk redelijke prijzen. Naja, denk dat het dan maar een Black Bush als slobber whisky gaat worden....
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

poortmh schreef:Caledonians schreef:Vandaag 'old glory' aangeschaft in Luxemburg:
Check hier maar eens: http://www.massen.lu/index.php/de/waren ... ingle-malt
In werkelijkheid staat er meer als wat op de website staat.
0 x
poortmh schreef:Caledonians schreef:Vandaag 'old glory' aangeschaft in Luxemburg:
Nog een revieuw over Massen shopping center.
maltje schreef:Net terug uit Luxemburg.
Arran machrie duurder 2 euro duurder dan bij drankgigant.
Dalmore King Alexander III 3 euro goedkoper.
Een fles Aberlour vergeten aan te rekenen,en ik heb het nu pas gezien.
Nog enkele flessen iets goedkoper.
Speciaal naar ginder rijden brengt volgens mij niet op of je moest echt veel kopen,maar als je in de omgeving bent zeker eens langs gaan.
mvgTom2 schreef:McSherman schreef:Ik rij een keer of vier per jaar naar Luxemburg, om me daar in luxe shopping centre Massen goed te verwennen! Het is echt niet te geloven wat ze daar op voorraad hebben en tegen welke prijzen.
Tel daarbij de be-la-che-lijk lage brandstofprijzen en een ritje is wel héél snel gerechtvaardigd!
John.
http://www.massen.lu
... Helaas geen prijzen terug te vinden.
Kan je en paar voorbeelden geven van prijzen? Thx
0 x
- WhiskyLiam
- Senior

avdboom schreef:WhiskyLiam schreef:Bailie Nicol Jarvie is discontinued!Snel nog even een paar flesjes besteld! Bijzonder jammer want het is een heerlijke blend.
Ik had het al aan de prijzen gezien. Weer 1 weg die als beginnende whisky drinker op mijn interesselijst stond. Bloody shame...
En wat de reden is...? Het fijt dat ik als beginneden ontdekker in een tijd zit waar ik expressies zie verdwijnen om er een "geweldige" NAS (uhuh...) voor terug te krijgen, en van wat er blijft de prijzen te zien steigen, daar krijg ik af en toe wel een nare nasmaak van....![]()
Naja, er is nog genoeg leuks, maar wel vervelend als je iets op je whishlist hebt en er om deze reden weer af kan halen. En van wat ik lekker vind heb ik gewoon het geld niet voor (hobby budged) om maar vast 5 flesjes van weg te zetten voor de toekomst. Daar ben ik toch een beetje afhanklijk van een continue levering tegen hopelijk redelijke prijzen. Naja, denk dat het dan maar een Black Bush als slobber whisky gaat worden....
Via drankvinder nog redelijk goedkoop te vinden, pak je kans.
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Ik had het idd ook gezien. Echter, ik heb afgelopen mijn whisky hobby budged verbrast. De bnj is op mijn shortlist blijven staan, er van uitgaande dat deze er tegen de tijd gewoon is als altijd... Dat is wat ik bedoelde met afhankelijk zijn van een continue levering....
Nu is meest mijn dochter aan de beurt en dan ik pas weer, dus maar hopen dat ie er in juni nog is tegen deze prijs, maar ik houd mijn adem niet in...
Maarja, het was voornamelijk even de frustratie van mij af pennen... Ik wil geen zwartkijker zijn
Nu is meest mijn dochter aan de beurt en dan ik pas weer, dus maar hopen dat ie er in juni nog is tegen deze prijs, maar ik houd mijn adem niet in...
Maarja, het was voornamelijk even de frustratie van mij af pennen... Ik wil geen zwartkijker zijn
0 x
Ardbeg 1977 
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Gisterenavond toch nog maar eens een ordertje geplaatst:
http://www.whiskybase.com/whisky/64071/tamdhu-2005-vw
Ruim in de punten voor toch wel een bescheiden prijsje.
http://www.whiskybase.com/whisky/64071/tamdhu-2005-vw
Ruim in de punten voor toch wel een bescheiden prijsje.
Laatst gewijzigd door svennie op 25 Mar 2015, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”