Oogadal schreef:Ardbeg Auriverdes en Coal Ila 14yo peated.
*Un*Peated?

Oogadal schreef:Ardbeg Auriverdes en Coal Ila 14yo peated.

Caledonians schreef:Altijd leuk als pakketdienst langs komt: Springbank 29yo 1974/2003 (51.2%, Chieftain's for Ton Overmars, Bourbon Hogshead, C#1778, 216 Bts.)

Mermur schreef:Mijn eerste twee The Ultimates - Imperial 1995 vW en Blair Athol 1988 vW - zijn binnen (de derde, Longmorn 1996 vW, volgt snel).
Van de Imperial heb ik vat 50160 geleverd gekregen, terwijl ik vat 50159 had besteld. Ik ga ervan uit dat deze bottelingen zo vergelijkbaar zijn dat ik, met mijn beperkte ervaring, het verschil toch niet zou kunnen opmerken. Ik laat het er dus bij.
Soundwave schreef:Zou ik persoonlijk nooit akkoord mee gaan, tenminste niet als ik specifiek een bepaalde single cask botteling wil omdat ik die geproefd heb of omdat ik nav reviews/ervaringen van anderen die whisky wil hebben. De smaak van whisky wordt grotendeels bepaald door de rijping in het vat. In theorie kan het ene vat vele malen minder zijn dan de ander. Zal hier vast meevallen, maar het zal zeker niet hetzelfde zijn.
Als je gewoon een Imperial 1995 wil en het is je om het even welke, dan boeit het niet zo, maar in dit geval zou ik zeggen 'no go' en ik weet niet waar je het besteld hebt, maar van een goede slijter is dit ook iets wat niet zou moeten kunnen. Bij de drankdozijnen enzo is het helaas schering en inslag.

Mermur schreef:Ik zal Whiskysite een mail sturen.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Iain87, JoachimV10 en 24 gasten