HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
He bah Bram, nee alleen al vanwege de naam komt die er niet in...
1 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
caskstrength schreef:Een stel whiskytovenaars heeft deze met een prijs bekroond
En hoe dan ook: Knettergek die tovenaars wat mij betreft

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Nou voor de dag ermee. Ik ben toch wel razend nieuwsgierig geworden.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Nou vooruit met de geit... F5'en maar!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken...
Het is bovendien een andere whisky, en smaken verschillen. Ik vond deze binnen zijn eigen range echt wel goed hoor.
Het is bovendien een andere whisky, en smaken verschillen. Ik vond deze binnen zijn eigen range echt wel goed hoor.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
caskstrength schreef:Helaas André...
Hoezo ?
Het zal wel de verkoudheid zijn, maar ik vond (vind) hem gewoon lekker.
Ik heb nog een flinke scheut over, over een weekje maar eens kijken wat ik er dan nog van vind.....
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
andre8x8 schreef:caskstrength schreef:Helaas André...
Hoezo ?
Het zal wel de verkoudheid zijn, maar ik vond (vind) hem gewoon lekker.
Ik heb nog een flinke scheut over, over een weekje maar eens kijken wat ik er dan nog van vind.....
Oh sorry André, ik bedoelde de
2 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Whut?! Deze heb ik op Potstill nog weg staan slobberen hahah
Maar wat Kay zegt; die sherry'd millstone is vele malen prettiger weg slobberen
Maar wat Kay zegt; die sherry'd millstone is vele malen prettiger weg slobberen
0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Ik heb ook nog een leuke slok over, eens kijken of ik komend weekend er weer zo over denk. Heeft wel mijn horizon wat verbreed, misschien toch wat meer Rye whisky proberen.
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1850
- Lid geworden op: 21 Jun 2013, 20:13
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Erg leuk om eens geproefd te hebben.
Een soortgelijke fles heeft lang op m'n wishlist gestaan.
Achteraf bekeken ben ik dus erg blij dat ik er geen hele fles van heb.
Millstone is blijkbaar niet m'n ding... En ook wat mij betreft was de andere Millstone imho beter.
Een soortgelijke fles heeft lang op m'n wishlist gestaan.
Achteraf bekeken ben ik dus erg blij dat ik er geen hele fles van heb.
Millstone is blijkbaar niet m'n ding... En ook wat mij betreft was de andere Millstone imho beter.
0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
Ha, alwéér een Millstone! En ik vond hem opnieuw niet geweldig. Duidelijk mijn distillery niet, jammer hoor. Zit er eens eentje redelijk 'om de hoek', hou ik niet zo van de betreffende whisky's....
Maar wel weer leuk, een rye dus toch!
Maar wel weer leuk, een rye dus toch!

0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 7 (8 t/m 14 november)
henri schreef:Soundwave schreef:Ik ben een enorme rye liefhebber en heb echt te doen met de mensen die bij deze sinaasappellikeur meteen aan rye denken.
wat zou ik het stiekem prachtig vinden als het nu blijkt om een rye te gaan..![]()
bij deze.. ik vind het dus prachtig!

10 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


