Dit lijk mee een mooie glas voor in de kast.
Maar het is wel prijzig.

Nikola schreef:Dit lijk mee een mooie glas voor in de kast.
Maar het is wel prijzig.
Cask1988 schreef:Nikola schreef:Dit lijk mee een mooie glas voor in de kast.
Maar het is wel prijzig.
Maar is wel een lekker zwaar glas en ligt daardoor heerlijk in de handik zou er nog wel eens 1 willen. Dus als iemand er nog 1 kwijt wil of een aankoop van meerderen wil delen….

Cask1988 schreef:..... en ligt daardoor heerlijk in de hand.

SecondHandPants schreef:Ik heb meer mensen enthousiast gezien over die Whiskybase glazen, en had er Dre ook al eens naar gevraagd tijdens het Thuisfestival. Zijn die ook los verkrijgbaar? Kon ze nergens vinden in de WB webshop namelijk.

Moet je minder jokken Pinokkio.JoachimV10 schreef:... maar dat randje van de Glencairn komt altijd net op de top van mijn neus, nog mensen die dat 'probleem ervaren?

Reichenbach schreef:Moet je minder jokken Pinokkio.JoachimV10 schreef:... maar dat randje van de Glencairn komt altijd net op de top van mijn neus, nog mensen die dat 'probleem ervaren?

Nikola schreef:Vandaag gekregen van een tevreden klant.
Vanavond geprobeerd.
Ik zou zeggen: aangename ervaring.

Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:..... en ligt daardoor heerlijk in de hand.
Als ik dit hoor of lees moet ik altijd aan een leuke, aardige en wortels etende werkvoorbereidster denken waar ik ooit mee in een bouwvergadering heb gezeten![]()
On topic: ik heb tulpjes staan, Glencairns en Perfect Dram glaasjes (met schitterend logo van ons eigen festival) maar grijp bijna altijd naar de Whiskybase glaasjes of het ene Copita glas met logo van Passie voor.....
En soms, heel soms, als ik echt dorst heb:

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten