Macallan expressies
Re: Macallan expressies
Hehehe kwam deze net op een Whisky meme groep op FB tegen. Somt het mooi op vond ik
13 x
hahah ja mooi
Moet zeggen dat die vooraankondiging alleen was voor nummer 4 van 6 geloof ik. Is me ook niet helemaal duidelijk of in alle 6 dezelfde whisky zit.
Niet dat dat belangrijk is, zullen toch niet open gaan.
Als fan van Macallan én 007 ga ik wel mijn best doen om er 1 te bemachtigen, maar zullen enkel via macallan online en/of ballot te koop zijn geloof ik.
Moet zeggen dat die vooraankondiging alleen was voor nummer 4 van 6 geloof ik. Is me ook niet helemaal duidelijk of in alle 6 dezelfde whisky zit.
Niet dat dat belangrijk is, zullen toch niet open gaan.
Als fan van Macallan én 007 ga ik wel mijn best doen om er 1 te bemachtigen, maar zullen enkel via macallan online en/of ballot te koop zijn geloof ik.
0 x
Paulini schreef:ballot voor alle 6 is nu live!
Ik snap het niet £618 voor 1 fles?
- Bijlagen
-
- Screenshot_20221003-170637_Chrome.jpg (295.42 KiB) 921 keer bekeken
1 x
brayen27 schreef:Paulini schreef:ballot voor alle 6 is nu live!
Ik snap het niet £618 voor 1 fles?
Yup…
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Is de kwaliteit van de whisky in lijn met die van de bondfilms in het betreffende decennium? In dat geval kun je er wel een paar overslaan.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Is de kwaliteit van de whisky in lijn met die van de bondfilms in het betreffende decennium? In dat geval kun je er wel een paar overslaan.
Van oud tot nieuw, maw; goed - slecht - goed
0 x
Iemand die zich al wel heeft ingeschreven? En ja welke kies je dan, en waarom?
1 x
Vorige was ongeveer 275 release, dit jaar ongeveer 475. Gezien vraag en aanbod snap ik Macallan wel, “we”*doen het zelf
Gaat om deze:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/196572/macallan-2001-gm
*we… de koper die hier flink voor bied gezien de “waarde” van de oudere Speymalt bottelingen op veilingen
Kunnen we allemaal wat van vinden, deal with it (of laat links liggen) en doooorrrrr
Gaat om deze:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/196572/macallan-2001-gm
*we… de koper die hier flink voor bied gezien de “waarde” van de oudere Speymalt bottelingen op veilingen
Kunnen we allemaal wat van vinden, deal with it (of laat links liggen) en doooorrrrr

0 x
"Volo et Valeo"
Weet niet of je daadwerkelijk deze bedoelt of wat de nieuwe NL release lijkt te zijn van 55,0% (die nog niet op WB staat). Op whiskysite.nl kune je die met de 10% code in ieder geval nu wel nog onder de 400,- aankopen..
0 x
Ruud2612 schreef:Iemand die zich al wel heeft ingeschreven? En ja welke kies je dan, en waarom?
allemaal en hopen dat ik er tenminste 1 heb
0 x
Paulini schreef:Ruud2612 schreef:Iemand die zich al wel heeft ingeschreven? En ja welke kies je dan, en waarom?
allemaal en hopen dat ik er tenminste 1 heb
Toe maar..! Dadelijk zit je met alle 6 opgescheept

0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”