Islay is wel iets subtieler André 
Islay is wel iets subtieler André 

Fat Bastard! schreef:Gall&Gall zet er vaart onder met het opnieuw uitbrengen van een private cask botteling, deze keer is het een 9 jaar oude met Calvados finish.
Slechts één fles per klant, dus nadat ik gister er één besteld heb voor iemand anders heb ik vandaag ook nog maar één voor mezelf besteld![]()
Grappig hoe zo'n G&G werkt, 2 flessen tegelijk bestellen kon dus niet, maar gister 1 en vandaag weer 1 wel![]()

JoachimV10 schreef:Kilchoman is terug bezig aan een Tour door Europa, waar ze hun nieuwe batch strength voorstellen.
Komen hier op een dik half uurtje rijden van, dus ik heb een plaatsje gereserveerd.
Ben wel fan van hun 100% Islay en Loch Gorm, hun andere 'specialere' releases vind is meestal vrij duur voor wat het is.
.
fritsk schreef:Ga morgen in Pijnacker naar de tour. Ben benieuwd.
Heb zonet al wel de tour editie opgehaald.
Het schijnt volgens B&T zo te zijn dat dit dezelfde whisky is als de standaard batch strength. Die heb ik dus laten staan.
Als dit echt zo is en het alleen een ander etiket is heeft Kilchoman hier wel een kans gemist.

Fat Bastard! schreef:Gall&Gall zet er vaart onder met het opnieuw uitbrengen van een private cask botteling, deze keer is het een 9 jaar oude met Calvados finish.
Slechts één fles per klant, dus nadat ik gister er één besteld heb voor iemand anders heb ik vandaag ook nog maar één voor mezelf besteld![]()
Grappig hoe zo'n G&G werkt, 2 flessen tegelijk bestellen kon dus niet, maar gister 1 en vandaag weer 1 wel![]()
Fat Bastard! schreef:Ex-Bourbon Barrel, Palo Cortado Cask Finish, 5yo, 59,6%. Volgende week zaterdag te proeven bij Whisky in het Fort

andre8x8 schreef:Fat Bastard! schreef:Ex-Bourbon Barrel, Palo Cortado Cask Finish, 5yo, 59,6%. Volgende week zaterdag te proeven bij Whisky in het Fort
Ik ben benieuwd.
Wouterk schreef:andre8x8 schreef:Fat Bastard! schreef:Ex-Bourbon Barrel, Palo Cortado Cask Finish, 5yo, 59,6%. Volgende week zaterdag te proeven bij Whisky in het Fort
Ik ben benieuwd.
Ik ook . Is t iets Andre?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten