Fles gekocht maar nooit bij mij geleverd

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Fles gekocht maar nooit bij mij geleverd

Ongelezen berichtdoor Nino » 29 Jul 2015, 10:06

Laphroaig is toch de gene die opdracht geeft het pakketje te versturen en betaald daarnaast de factuur ook.. beetje apart dat jij hier dan de dupe van word :? Vervelende situatie weer!
0 x
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 29 Jul 2015, 13:16

In deze is GLS verantwoordelijk lijkt mij? M.a.w. GLS bevestigt dat zij een fles hebben ontvangen van Laphroaig en vervolgens by god knows who hebben afgeleverd, dat 'ie vervolgens niet bij jou aankomt is niet jouw probleem (eigenlijk wel :lekker ). GLS moet in deze zorgen dat het pakket alsnog bij jou aankomt, of een nieuwe levering verzorgen. Had ze afgefikt als ze dat niet deden, lekker stelletje daar.
0 x
2 ∞ & →

Rannoch Moor
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Rannoch Moor » 29 Jul 2015, 13:21

GLS lijkt mij idd verantwoordelijk. Wat me stoort is dat ik hier privedetective moet spelen en veel mails moet sturen om de zaak vooruit te krijgen en dat het onderzoek aansleept, zijn ondertussen al 27/07 meer dan een maand verder en is momenteel nog steeds in onderzoek en ik heb geen idee wanneer ik iets zal horen... Laphroig beweert dat zij ook een claim hebben bij GLS en ze houden me op de hoogte als daar wat beweegt, wat tot op heden niet al te veel is...
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 29 Jul 2015, 14:16

Rannoch Moor schreef:GLS lijkt mij idd verantwoordelijk. Wat me stoort is dat ik hier privedetective moet spelen en veel mails moet sturen om de zaak vooruit te krijgen en dat het onderzoek aansleept, zijn ondertussen al 27/07 meer dan een maand verder en is momenteel nog steeds in onderzoek en ik heb geen idee wanneer ik iets zal horen... Laphroig beweert dat zij ook een claim hebben bij GLS en ze houden me op de hoogte als daar wat beweegt, wat tot op heden niet al te veel is...

Weet wel dat ik mijn klanten altijd er buiten hou bij dat soort gedonder..klant krijgt opnieuw de bestelde items en ik ga in conclaaf met de vervoerder. Maar ja hopelijk krijg je snel je bestelde fles :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”