Wie o wie... Whiskydude-tastings.com

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Wie o wie... Whiskydude-tastings.com

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 21 Dec 2020, 20:16

Cask1988 schreef:Als we hier geen eens wat schik meer mogen hebben over iemands ongelukkige keuzes en verschijning n.a.v. inbreuk op naamsgebruik van een trouw forumlid, waarmee we eigenlijk zeggen ‘groot gelijk Oogadal, doe er wat aan we snappen je’, wat mag er dan nog wel? Ik snap in dat opzicht wel dat Dre zegt hier niets meer van te durven vinden. Bietje ver gezocht allemaal..

Laten we het er dan maar eens over zijn dat we het oneens zijn waar de grens ligt over schik hebben over iemand of ten koste van iemand.

dikke punt wat mij betreft
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:20

Dat ben ik met je eens Reichenbach zolang je jouw bevindingen voor je houdt. Alleen op het moment dat je jouw bevindingen als jouw mening (en dus jouw waarheid) hier verspreidt denk ik dat het niet mijn probleem is. Je bent dan bezig een topic te vervuilen op basis van onjuiste en onvolledige informatie.
En dan mag Barry M wel liken wat ie wil, maar jullie 2 zitten hier echt goed fout.

Dus nog ff geen dikke punt.
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

JvR
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor JvR » 21 Dec 2020, 20:24

Leuk initiatief whiskydudes, setje besteld! :goedgedaan
11 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:26

BarryM schreef:
Oogadal schreef:Botheid in geschrifte. Die is nieuw. Maar dat is een gevolg van onwetendheid in geschrifte. Als je /Wie dan ook schrijft dat ik m’n kvk niet op orde heb dan bewijs je dat ook maar. Tis niet dat ik de laatste jaren op een luchtkasteel probeer m’n label van de grond te krijgen tenslotte. Om daar even hier door mensen die geen onderzoek gedaan hebben op gewezen te worden daar pas ik voor.
Discussies doe ik graag, alleen dit zijn feiten en daar is geen discussie over mogelijk.

Niemand beweert dat. Ik geloof (voor zover ik heb kunnen lezen in deze korte tijd) dat juist iedereen op het forum vol lof over jou en Whiskydudes is. Dit soort opmerkingen doen het dan wat mij betreft ook geen eer aan. Onwetendheid is het evenmin aangezien ik prima weet hoe het handelsregister werkt. Mijn reactie was puur om aan te tonen waar de betreffende misopvatting kon ontstaan en dat je verdedigende houding volledig onnodig was binnen de gelederen van dit forum.

Nogmaals, van hoe ik het lees in dit topic was de opmerking die jij aanhaalt gekscherend bedoeld (vandaar de grijns smiley).

Dan is je boodschap totaal verkeerd binnengekomen. Echt totaal. Kwam namelijk meer over als 'we zullen 'm even laten zien dat ie z'n zaken zelf ook niet op orde heeft'. En gezien de apps die ik hierover kreeg was ik niet de enige.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:27

JvR schreef:Leuk initiatief whiskydudes, setje besteld! :goedgedaan

:P :P
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

Ledaigje
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ledaigje » 21 Dec 2020, 20:27

Denk dat het tijd wordt voor een Jim Beam.
Kwaliteits whisky, heerlijk bij een wedstrijdje bashen.

Vraag me trouwens af wie de grootste heeft. :bigsmile
0 x

Daan
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 21 Dec 2020, 20:28

Ben ik de enige die dit met enige verbazing allemaal zit te lezen?
Volgens mij zijn we een tíkkeltje afgedreven van waar dit topic voor was aangemaakt :?
Drammetje erover! :Slainte

Maakt het nou uit wat het eerste zoekresultaat oplevert, wat de SBI code is, etc. etc.
Ik denk dat de beste jongeman van die video geen enkele research heeft gedaan naar zijn handelsnaam.
Anders kies je niet iets dat heel erg lijkt op iets dat er al is, toch?

Moet je je voorstellen dat er een paar nieuwe distilleries opduiken...
GlenDornach
Argbag
Lugavulan
Hopland Park (misschien ook leuk voor een biermerk)

Ik denk dat iedereen dan snapt dat er iets mis gaat.

Als ik morgen een nieuw elektronicamerk opricht een ik noem het Eppel heb ik denk ik zo een rechtzaak aan m'n broek :lekker
5 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 21 Dec 2020, 20:31

Reichenbach schreef:Ik geef alleen maar aan wat ik vind met een eenvoudige zoekopdacht op de KvK website. Dat jij je daaraan stoort is toch echt jouw probleem.

Had eigenlijk niet zo veel zin om in te haken in deze discussie, maar je geeft zelf al aan dat je je niet had (en hebt) voorgenomen gedegen onderzoek te doen voordat je een ongefundeerd statement maakte. Bij het ‘doorzoeken’ van het register maakt het KVK bewust gebruik van het beletselteken (...) indien er meer informatie beschikbaar is dan die weergeven wordt (KVK moet ook poen verdienen!). Het verkeerd interpreteren van deze (KVK-)data geeft mijn inziens dan ook de totale incompetentie aan van uzelf dan wel BarryM, die onder het mom van makkelijk en goedkoop scoren een drie-punter denken te maken.

Het leuke van dit alles vind ik nog wel de uitleg van het beletselteken: “dat de lezer geacht wordt dat wat ontbreekt zelf aan te kunnen vullen.” m.a.w. een SBI code overeenkomstig met die van een groothandel dranken. Het lijkt mij dan ook duidelijk dat sommigen alhier niet beschikken over de vereiste intellectuele capaciteiten om aan de uitleg van het beletselteken te voldoen.

En...... POST.

Maargoed, zoals Daan hierboven al stelt is aan mijn eerste vraag voldoen. Waarvoor dank. Einde discussie :goedgedaan .
Laatst gewijzigd door squaadgras op 21 Dec 2020, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
2 ∞ & →

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 21 Dec 2020, 20:33

Oogadal schreef:
BarryM schreef:
Oogadal schreef:Botheid in geschrifte. Die is nieuw. Maar dat is een gevolg van onwetendheid in geschrifte. Als je /Wie dan ook schrijft dat ik m’n kvk niet op orde heb dan bewijs je dat ook maar. Tis niet dat ik de laatste jaren op een luchtkasteel probeer m’n label van de grond te krijgen tenslotte. Om daar even hier door mensen die geen onderzoek gedaan hebben op gewezen te worden daar pas ik voor.
Discussies doe ik graag, alleen dit zijn feiten en daar is geen discussie over mogelijk.

Niemand beweert dat. Ik geloof (voor zover ik heb kunnen lezen in deze korte tijd) dat juist iedereen op het forum vol lof over jou en Whiskydudes is. Dit soort opmerkingen doen het dan wat mij betreft ook geen eer aan. Onwetendheid is het evenmin aangezien ik prima weet hoe het handelsregister werkt. Mijn reactie was puur om aan te tonen waar de betreffende misopvatting kon ontstaan en dat je verdedigende houding volledig onnodig was binnen de gelederen van dit forum.

Nogmaals, van hoe ik het lees in dit topic was de opmerking die jij aanhaalt gekscherend bedoeld (vandaar de grijns smiley).

Dan is je boodschap totaal verkeerd binnengekomen. Echt totaal. Kwam namelijk meer over als 'we zullen 'm even laten zien dat ie z'n zaken zelf ook niet op orde heeft'. En gezien de apps die ik hierover kreeg was ik niet de enige.

Dat is goed mogelijk en dat was dan ook niet de bedoeling. Dan nog blijf mijn punt over de toon staan.
1 x

Ledaigje
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ledaigje » 21 Dec 2020, 20:34

Daan schreef:Ben ik de enige die dit met enige verbazing allemaal zit te lezen?
Volgens mij zijn we een tíkkeltje afgedreven van waar dit topic voor was aangemaakt :?
Drammetje erover! :Slainte

Maakt het nou uit wat het eerste zoekresultaat oplevert, wat de SBI code is, etc. etc.
Ik denk dat de beste jongeman van die video geen enkele research heeft gedaan naar zijn handelsnaam.
Anders kies je niet iets dat heel erg lijkt op iets dat er al is, toch?

Moet je je voorstellen dat er een paar nieuwe distilleries opduiken...
GlenDornach
Argbag
Lugavulan
Hopland Park (misschien ook leuk voor een biermerk)

Ik denk dat iedereen dan snapt dat er iets mis gaat.

Als ik morgen een nieuw elektronicamerk opricht een ik noem het Eppel heb ik denk ik zo een rechtzaak aan m'n broek :lekker

Denk dat het niet meer om die gast gaat.

Maar dat Edwin een punt heeft over hoe gereageerd wordt op hem/Whiskydudes/KvK.

Nu allemaal bashen en dadelijk wanneer weer een flesje voor een mooie prijs komt zitten ze weer in zijn kont.
3 x

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 21 Dec 2020, 20:35

Je gaat er nog steeds van uit dat mijn intenties negatief zijn. Ik beticht je nergens van dat je onjuist bezig bent. Dat de KvK de gegevens niet volledig weergeeft na een zoekopdracht kun je mij niet kwalijk nemen. Dat ik dit hier heb weergegeven was naar mijn mening on topic omdat de "Whiskydude" wordt bekritiseerd op de keus van de naam.

Verder is voor mij de discussie wat dit betreft gesloten. Voor jou wens ik je veel succes met de "Whiskydudes" en de afhandeling van deze zaak.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 21 Dec 2020, 20:48

squaadgras schreef:
Reichenbach schreef:Ik geef alleen maar aan wat ik vind met een eenvoudige zoekopdacht op de KvK website. Dat jij je daaraan stoort is toch echt jouw probleem.

Had eigenlijk niet zo veel zin om in te haken in deze discussie, maar je geeft zelf al aan dat je je niet had (en hebt) voorgenomen gedegen onderzoek te doen voordat je een ongefundeerd statement maakte. Bij het ‘doorzoeken’ van het register maakt het KVK bewust gebruik van het beletselteken (...) indien er meer informatie beschikbaar is die weergeven wordt (KVK moet ook poen verdienen!). Het verkeerd interpreteren van deze (KVK-)data geeft mijn inziens dan ook de totale incompetentie aan van uzelf dan wel BarryM, die onder het mom van makkelijk en goedkoop scoren een drie-punter denken te maken.

Het leuke van dit alles vind ik nog wel de uitleg van het beletselteken: “dat de lezer geacht wordt dat wat ontbreekt zelf aan te kunnen vullen.” m.a.w. een SBI code overeenkomstig met die van een groothandel dranken. Het lijkt mij dan ook duidelijk dat sommigen alhier niet beschikken over de vereiste intellectuele capaciteiten om aan de uitleg van het beletselteken te voldoen.

En...... POST.

Maargoed, zoals Daan hierboven al stelt is aan mijn eerste vraag voldoen. Waarvoor dank. Einde discussie :goedgedaan .

Een serieuze reactie is hierop niet eens mogelijk. Iemand maakt een grap over dat de betreffende jongen waarschijnlijk gezocht heeft op KVK en verder niks. Daaruit ontstaat een miscommunicatie die ik probeer te verhelpen door aan te tonen waar het fout gaat en jij gooit het op makkelijk scoren en mijn intellectuele capaciteiten. Begrijpend lezen valt daar ook onder beste man...

Tot slot dan maar even dit. Voor de mensen die mijn woorden als aanvallend hebben ervaren, excuses daarvoor, zoals eerder gezegd was dit geenszins de bedoeling.
Laatst gewijzigd door BarryM op 21 Dec 2020, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:48

Reichenbach schreef:Je gaat er nog steeds van uit dat mijn intenties negatief zijn. Ik beticht je nergens van dat je onjuist bezig bent. Dat de KvK de gegevens niet volledig weergeeft na een zoekopdracht kun je mij niet kwalijk nemen. Dat ik dit hier heb weergegeven was naar mijn mening on topic omdat de "Whiskydude" wordt bekritiseerd op de keus van de naam.

Verder is voor mij de discussie wat dit betreft gesloten. Voor jou wens ik je veel succes met de "Whiskydudes" en de afhandeling van deze zaak.

En weer ga je voor een aanname....

Het enige waar ik je van beticht is dat je onjuiste en onvolledige informatie hier post. Net als Barry. Je kunt informatie die je post geen 'mening' noemen. Een mening is dat jij een Ardbeg Oogie lekkerder vindt als een Ardbeg 1976. Daar kan ik wat van vinden, maar het is niet aantoonbaar onjuist, dus jij hebt 100% recht op die mening.

Maar jouw 'mening' dat mijn KvK inschrijving rammelt? Gebaseerd op onvolledig 'onderzoek'. Oftewel 1 x Google en dat is de waarheid. :Scratch
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor fjharms » 21 Dec 2020, 20:56

Edwin(edje) en Reichenbach hebben in deze discussie meegedaan als deelnemer, niet als MOD.
Nu vind ik het tijd om als MOD wel in te grijpen.
In de (eigenlijk zijdelingse) discussie over de Dudes KvK inschrijving is al het nodige gezegd, inclusief onnodige opmerkingen over "intellectuele capaciteiten".
Dus hierover hoeft niets meer gezegd/geschreven te worden.

Wel ben ik (als persoon, niet persé als MOD) zeer geinteresseerd om het vervolg te horen, hoe Edwin (Oogadal) het verder oplost met deze "Dude".
Wordt dus hopelijk wel vervolgd!
0 x
Afbeelding

Mikser
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Mikser » 21 Dec 2020, 21:11

#zennakalm #have_a_whisky :Slainte
0 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”