...Blij dat ik hem een tweede keer kan proeven. 
...Blij dat ik hem een tweede keer kan proeven. 

Ruval schreef:Van sample 1 inmiddels genoten.
totalatool schreef:Ruval schreef:Van sample 1 inmiddels genoten.
Dit is alvast een uitspraak met waardeoordeel.

Renefatdude schreef:1e geproefd, moeilijk hoor!
Rene

johan brugge schreef:Ik heb hem een paar dagen geleden geproefd. Eerst dat ik het te weten, tot ik hem proefde. Dan had ik weer iets ander in mijn gedachten en was ik behoorlijk zeker van mijn stuk. Ik liet een bodempje water in mijn glas staan en toen ik het de ochtend daarop leeg dronk dacht ik van 'ja, dit is het HELEMAAL niet'. Dus ik ga mij niet wagen aan het raden van de naam, maar ik ga me houden bij het noteren van wat ik geroken en geproefd heb. JayDie heeft mij vorig jaar of zo eens een blind sample gestuurd dat ik verrassend lekker vond. Ik zei toen (als ik me niet vergis) dat deze wel eens in mijn kast kon terecht komen. Bleek dat het een 'gewone' niet zo bekende blended whisky was.
Yapi schreef:Nu al zo'n review of 6 binnen, en heel divers, in alle opzichten, zoals verwacht een beetje!

totalatool schreef:Zo, ik heb een milliliter van sample 1 ingeschonken en ...
Argh... een eerste keer ruiken brengt me alvast volledig van mijn stuk.
Piet schreef:totalatool schreef:Zo, ik heb een milliliter van sample 1 ingeschonken en ...
Argh... een eerste keer ruiken brengt me alvast volledig van mijn stuk.
Ik heb ook die neiging wel eens en het kan aan mij liggen (leeftijd ?), maar zowel aan het flesje ruiken (met zeer smalle hals) als aan een té kleine hoeveelheid in het glas, geeft meestal toch een heel andere indruk dan een redelijke proefhoeveelheid in een goed proefglas (ook niet té groot of té klein).
In dit verband levert zuinigheid niet altijd het gewenste resultaat
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast