Welke fles heb je als laatst geopend of geledigd?
Re: Welke fles heb je als laatst geopend of geledigd?
Mijn eerstgekochte Whisky is leeg. Geen topdram, wel emotie, Glenlivet founders reserve.
2 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

BarryM schreef:Mijn eerstgekochte Whisky is leeg. Geen topdram, wel emotie, Glenlivet founders reserve.
RIP....niet treuren, je moet het maar zo zien: hoog tijd om een nieuwe aan te schaffen en/of te openen
1 x
Fat Bastard! schreef:BarryM schreef:Mijn eerstgekochte Whisky is leeg. Geen topdram, wel emotie, Glenlivet founders reserve.
RIP....niet treuren, je moet het maar zo zien: hoog tijd om een nieuwe aan te schaffen en/of te openen
Ik doe altijd netjes wat mij verteld wordt. Dus morgen ga ik dat gelijk regelen

1 x
De Cage bottling van Springbank en de Glenallachie WB jubileum bottling leeg gemaakt.
De laatste beetjes zijn op de samplelijst gezet
De laatste beetjes zijn op de samplelijst gezet

0 x
Laphroaig QC. Normaal vallen dingen vaak tegen als je er zoveel goede verhalen over hoort maar deze whisky heeft gewoon bijna volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Hij is echt lekker, smaakvol en met veel karakter. Ik wil em bijna niet te vaak drinken anders raak ik eraan gewend en dat vind ik zonde.
Ha, dat was toevallig ook de eerste (single malt) whisky die ik kocht. Het voelt dan een beetje gek/jammer als je flesje opeens op is, maar op naar het volgende avontuur.
BarryM schreef:Mijn eerstgekochte Whisky is leeg. Geen topdram, wel emotie, Glenlivet founders reserve.
Ha, dat was toevallig ook de eerste (single malt) whisky die ik kocht. Het voelt dan een beetje gek/jammer als je flesje opeens op is, maar op naar het volgende avontuur.
2 x
En weer een leeg : https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/136210/glentauchers-1996-wds
Ik kende Glentauchers niet echt voor deze botteling en ik zou zelf niet heel snel bourbon matured uitzoeken maar wat heb ik er van genoten zeg. Eerlijk is eerlijk ik moet er wel voor in de stemming zijn want tja.. Sherry hé
Vooral de laatste paar drams waren top, zo vol met smaak. Nogmaals: goed uitgezochte forumbotteling!

Ik kende Glentauchers niet echt voor deze botteling en ik zou zelf niet heel snel bourbon matured uitzoeken maar wat heb ik er van genoten zeg. Eerlijk is eerlijk ik moet er wel voor in de stemming zijn want tja.. Sherry hé

Vooral de laatste paar drams waren top, zo vol met smaak. Nogmaals: goed uitgezochte forumbotteling!

0 x
Bijna vergeten: Ik heb ook jog een flesje van die Glentauchers WND staan. Ben ondertussen wel benieuwd dus die zal vast binnenkort in dit topic bij geopende flessen komen te staan 
1 x
Net leggeschonken, de Talisker Sky. Laatste slokje is toch puur beter dan de eerste
1 x
Whisky, BBQ’s & af en toe een mooie longfiller
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Vanmiddag Glentauchers 2010 MMcK geledigd, Spica 40 laatste uitgeperst voor een bijzonder sample-pakket en nu de laatste druppels van de 2002 Bruichladdich Arch in het glas.
Zal de laatste week van het jaar eens een paar laatste restjes opmaken, plaats voor nieuwe pareltjes in het nieuwe jaar!
Zal de laatste week van het jaar eens een paar laatste restjes opmaken, plaats voor nieuwe pareltjes in het nieuwe jaar!
0 x
Yep. Dat had ik met de Talisker Storm ook die ik gisternacht heb leeg gemaakt.De buuk schreef:Net leggeschonken, de Talisker Sky. Laatste slokje is toch puur beter dan de eerste
0 x
Fat Bastard! schreef:Vanmiddag Glentauchers 2010 MMcK geledigd
Fantastische dram!
1 x
Eergisteren de volgende geledigd.
Nikka from the Barrel, 51,4 %.
Wat mij betreft altijd een terug komertje, momenteel mijn favoriete Blend.
Groet Cor.
Nikka from the Barrel, 51,4 %.
Wat mij betreft altijd een terug komertje, momenteel mijn favoriete Blend.
Groet Cor.
1 x
Sinds gisteravond ook op : https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/52695/benriach-1995
Volgens mij had ik me in eerste instantie vergist (niet gezien dat ie peated was) maar het bleek uiteindelijk een hele goede keuze.
Deze had precies het niveau peat wat ik nog lekker vind, zeker gecombineerd met het zoete van de port.
Heerlijke combinatie. Als iemand er nog een heeft voor een schappelijke prijs houd ik me aanbevolen!

Volgens mij had ik me in eerste instantie vergist (niet gezien dat ie peated was) maar het bleek uiteindelijk een hele goede keuze.
Deze had precies het niveau peat wat ik nog lekker vind, zeker gecombineerd met het zoete van de port.
Heerlijke combinatie. Als iemand er nog een heeft voor een schappelijke prijs houd ik me aanbevolen!

1 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Gisteren leeggemaakt de Glendronach 33y OB oloroso sherry, jammer genoeg leeg maar wat een dram... 

1 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Thewowbar1986 schreef:Gisteren leeggemaakt de Glendronach 33y OB oloroso sherry, jammer genoeg leeg maar wat een dram...
Zo dan!
1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”