Welke fles heb je als laatst geopend of geledigd?
Re: Welke fles heb je als laatst geopend of geledigd?
En nog eentje:
Glengoyne 17 YO (jaren '80 botteling)
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Kay schreef:En nog eentje:
Lekker bezig Kay

1 x
Vanavond een Bunnahabhain (blijft lastig voor iemand met dyslexie zoals ik ) 12 open getrokken.
0 x
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly - Ron Brurgundy
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nielsvanp schreef:Vanavond een Bunnahabhain (blijft lastig voor iemand met dyslexie zoals ik ) 12 open getrokken.
Gewoon Bunna...
Staat op de officiële afkortingen lijst hier

0 x
Kilchoman 2010 Spring leeg gemaakt
Maar gelukkig heb ik er nog een staan!
Maar gelukkig heb ik er nog een staan!
0 x
Oogadal schreef:Nielsvanp schreef:Vanavond een Bunnahabhain (blijft lastig voor iemand met dyslexie zoals ik ) 12 open getrokken.
Gewoon Bunna...![]()
Staat op de officiële afkortingen lijst hier
Gewoon veel Bunnahabhain blijven drinken en het vaak schrijven dan leer ik het vanzelf!
1 x
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly - Ron Brurgundy
Geledigd bruichladdich Laddie classic
toch een jaar mee gedaan!!
Klein vraagje: was de laatste dram, rook zoals het hoorde vol en zoet ook fruitig!! Beetje troebel ook.. maar toch toen ik nipte had ik het idee dat hij niet zo vol van smaak meer was.. prikkelende alchohol wel maar toch miste hij iets. Komt dit van het lange staan of omdat het een laatste beetje was?
Klein vraagje: was de laatste dram, rook zoals het hoorde vol en zoet ook fruitig!! Beetje troebel ook.. maar toch toen ik nipte had ik het idee dat hij niet zo vol van smaak meer was.. prikkelende alchohol wel maar toch miste hij iets. Komt dit van het lange staan of omdat het een laatste beetje was?
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nino schreef:Geledigd bruichladdich Laddie classic![]()
Als ie een jaar gestaan heeft met nog maar 1 of 2 drams er in dan is het een combinatie van lang staan en het laatste beetje.. Dan is ie z'n punch kwijt, jammer.
Daar zijn die kleine flesjes ideaal voor (glazenflessenenpotten.nl) als ik met een fles onder circa 1/3 kom schenk ik 'm over in een kleinere.
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Net geledigd deze week zijn een Glenfiddich 12 en Oban 14
De Glenfiddich hoeft niet weer, staat nu een 18 jaar op de plank te wachten om open getrokken te worden.
De Oban komt zeker weer om zomeravonds lekker bij de terraskachel een dram te drinken met een lekkere sigaar.
De Glenfiddich hoeft niet weer, staat nu een 18 jaar op de plank te wachten om open getrokken te worden.
De Oban komt zeker weer om zomeravonds lekker bij de terraskachel een dram te drinken met een lekkere sigaar.
0 x
Oogadal schreef:Nino schreef:Geledigd bruichladdich Laddie classic![]()
Als ie een jaar gestaan heeft met nog maar 1 of 2 drams er in dan is het een combinatie van lang staan en het laatste beetje.. Dan is ie z'n punch kwijt, jammer.
Daar zijn die kleine flesjes ideaal voor (glazenflessenenpotten.nl) als ik met een fles onder circa 1/3 kom schenk ik 'm over in een kleinere.
Inderdaad ja.. zonde eigenlijk!
In vervolg ga ik er rekening mee houden

1 x
Gisteren de Kilchoman Loch Gorm 2014 open getrokken.
0 x
Zojuist de laatste (stevige
) dram ingeschonken van de whisky waar het voor mij allemaal eind december 2013 mee begon: de Ardbeg Ten. Noest genoten van dit beestje.
) dram ingeschonken van de whisky waar het voor mij allemaal eind december 2013 mee begon: de Ardbeg Ten. Noest genoten van dit beestje.
0 x
Vaarwel North British 50y 1962 (Archives). Een zeer smakelijke grain whisky. Vriendelijke houtinvloed, geen droge plank. Popcorn met caramel, vanillevla en laurierdrop. Een staartje zal nog verder leven in mijn living bottle dus echt op is ie nooit. 
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”