Caledonians schreef:squaadgras schreef:UK Single Cask nu @ Cadenhead's London.. snel zijn want officiële 21 single cask UK only = weg voordat je A kan zeggen!
Cadenhead verzend toch niet meer naar NL/BE?
Nope!!

Caledonians schreef:squaadgras schreef:UK Single Cask nu @ Cadenhead's London.. snel zijn want officiële 21 single cask UK only = weg voordat je A kan zeggen!
Cadenhead verzend toch niet meer naar NL/BE?

Whiskieke schreef:http://m.kapaza.be/nl/vi/109282892.htm
Hupla

Oogadal schreef:Ja, mannen, hop, hop, snel zijn. Want dit kassakoopje voor € 240 (met verzenden) voor een 21 yo mag je niet missen natuurlijk...![]()
Is toch te belachelijk voor woorden dat 'we' nog het idee hebben het koopje van de week te scoren met een fles voor 530 ouderwetse guldens....
Om het in perspectief te plaatsen; bij Whiskyangel kocht ik vanmiddag een 43 yo Invergordon voor de prijs van € 86...

Dyson81 schreef:Nou, hier nog eentje dan:
https://www.henningswine.co.uk/product/springbank-21-year-old-malt-whisky/
Ben er snel bij want er zijn maar 218 flessen, en voor diegene die een grote doos wil laten komen, de prijzen hebben ze al inzichtelijk gemaakt

Oogadal schreef:Ja, mannen, hop, hop, snel zijn. Want dit kassakoopje voor € 240 (met verzenden) voor een 21 yo mag je niet missen natuurlijk...![]()
Is toch te belachelijk voor woorden dat 'we' nog het idee hebben het koopje van de week te scoren met een fles voor 530 ouderwetse guldens....
Om het in perspectief te plaatsen; bij Whiskyangel kocht ik vanmiddag een 43 yo Invergordon voor de prijs van € 86...

Ik heb het vermoeden dat de volgende 21 yo single cask maar zo een procent of 10 duurder zal zijn.
shadowcollector schreef:Probleem bij deze 21 jarige gaat zijn dat er land specifieke uitkomen. Dus mis je echt iets of zijn er straks genoeg varianten te krijgen.
Het is geen gortige prijs maar ook geen koopje...

Oogadal schreef:Jaja, ik volg jullie redeneringen wel, no need to get defensive....![]()
En wat betreft de Invergordon voor € 86; klopt, een SM is complexer over het algemeen. En klopt Dirk, het is 'maar' een grain. Uit hetzelfde huis als die 1964 waar we allemaal zo van onder de indruk waren als Drendores opener...

Oogadal schreef:shadowcollector schreef:Probleem bij deze 21 jarige gaat zijn dat er land specifieke uitkomen. Dus mis je echt iets of zijn er straks genoeg varianten te krijgen.
Het is geen gortige prijs maar ook geen koopje...
Je ziet dus dat ook bij Springbank de marketing machine is opgestart..., die weten klip en klaar dat hun liefhebbers zullen proberen alle varianten binnen te harken.
Waarbij wel aangetekend dat er in ieder geval met de basis kernwaarden van Springbank niet wordt gemarchandeerd..
shadowcollector schreef:Oogadal schreef:Jaja, ik volg jullie redeneringen wel, no need to get defensive....![]()
En wat betreft de Invergordon voor € 86; klopt, een SM is complexer over het algemeen. En klopt Dirk, het is 'maar' een grain. Uit hetzelfde huis als die 1964 waar we allemaal zo van onder de indruk waren als Drendores opener...
Ze bijten goed vandaag
Je hebt daar een punt die was zeker een verassing maar niet voor mij een reden om nu blind van dat huis een fles van 86 euro te kopen.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten