Sander79 schreef:Nice, gefeliciteerd
Zojuist deelname voor 2e ballots ingediend (zonder samples) dus we gaan het zien.
Jawel, ook meegedaan met beiden - pas net lid geworden; en wel geluk met de 2e loting
Sander79 schreef:Nice, gefeliciteerd
Zojuist deelname voor 2e ballots ingediend (zonder samples) dus we gaan het zien.
AndyDelft schreef:Sander79 schreef:Nice, gefeliciteerd
Jawel, ook meegedaan met beiden - pas net lid geworden; en wel geluk met de 2e loting![]()

cor0566 schreef:Uit nieuwsgierigheid.
is dat nog vriendelijk qua prijs, een uitgelote SB.
Groet Cor.

Sander79 schreef:cor0566 schreef:Uit nieuwsgierigheid.
is dat nog vriendelijk qua prijs, een uitgelote SB.
Groet Cor.
Fles is ong. 45 pond maar dan komt daar nog BTW+verzending (21 pond)+inklaringskosten+handlingskosten bij.
Dus heel vriendelijk is dat niet voor een 8 jarige

Perry Veenendaal schreef:€ 58,31 aan btw en inklaring betaald voor de 8yo en de 4 28yo samples.
Er komt dus zo’n beetje een halve fles bij, die dan wel leeg is………
Ondanks dat kijk ik er naar uit.
Perry Veenendaal schreef:€ 58,31 aan btw en inklaring betaald voor de 8yo en de 4 28yo samples.
Er komt dus zo’n beetje een halve fles bij, die dan wel leeg is………
Ondanks dat kijk ik er naar uit.
Nickolaas schreef:Same here. Zelfs nog enkele euro's meer. Wat op zich wel bijzonder is voor een identieke bestelling.
Ik kijk er ook naar uit. En tegelijkertijd gaan bijkomende kosten in deze omvang echt nergens over en voor mij persoonlijk wel snel een ding worden.

Perry Veenendaal schreef:
Nu, in het geval van deze Springbank actie, ontvangt Springbank van zowel binnenlandse afnemers als buitenlandse afnemers
£ 90 pond.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten