J23 schreef:emerton schreef:Laurens schreef:
Hadden jullie vrij vlot na het ontvangen van die e-mail van DG besteld of niet?
Ik had volgens mij binnen 20 min besteld.
Rond 19.30 uur heb ik mijn bestelling geplaatst.
J23 schreef:emerton schreef:Laurens schreef:
Hadden jullie vrij vlot na het ontvangen van die e-mail van DG besteld of niet?
Ik had volgens mij binnen 20 min besteld.
caskstrength schreef:Bram84 schreef:caskstrength schreef:Henri
stefsel111
squaadgras
Bedankt heren!
Leuke aanbieding Paul?
Pfff krijg je als je ziek bent

Mvamelsfort schreef:emerton schreef:Laurens schreef:
Jup.
yep
Op hun homepage word hij nog wel aangeboden als KNALLER voor € 18,95.
Oh dan heb ik net "mazzel" gehad want ik had hem gister vrij laat in de middag besteld maar mijne word vandaag wel verzonden zoals het er nu naar uit ziet. Heb ook geen mail gehad en status oo de site is "klaar voor verzending".
mer1973 schreef:De Bowmore 9 year voor 18,95bij Drankgigant
https://www.whiskybase.com/whisky/86291 ... 9-year-old
Mvamelsfort schreef:Mvamelsfort schreef:emerton schreef:
yep
Op hun homepage word hij nog wel aangeboden als KNALLER voor € 18,95.
Oh dan heb ik net "mazzel" gehad want ik had hem gister vrij laat in de middag besteld maar mijne word vandaag wel verzonden zoals het er nu naar uit ziet. Heb ook geen mail gehad en status oo de site is "klaar voor verzending".
Edit: net ook een mail ontvangen, nu maar hopen dat hij inderdaad überhaupt wel geleverd word.
J23 schreef:Mvamelsfort schreef:Mvamelsfort schreef:
Edit: net ook een mail ontvangen, nu maar hopen dat hij inderdaad überhaupt wel geleverd word.
Inmiddels de mail ontvangen dat het pakket wordt opgestuurd. Goed nieuws

Wouterk schreef:J23 schreef:Mvamelsfort schreef:
Inmiddels de mail ontvangen dat het pakket wordt opgestuurd. Goed nieuws
Ik heb ook een mailtje dat het pakket klaarstaat

Len schreef:Highland Park-week bij Drankdozijn, met wel vijf euro korting op de Fire Edition
ach altijd nog beter dan die andere grote (gigant) waar ze de Ice in de "aanbieding" doen van €475,- voor €329,50 
de prijzen van die flessen slaan nergens op. Je betaald met het kopen van 1 fles zowat het halve jaarsalaris van hun marketingafdeling 

waarom lijkt het niet te kloppen? 56,99 -10% voor kaarthouders, dan klopt je berekening tochbraamr schreef:Op dit moment de Aberlour A'Bunadh 70CL voor 51,29 Euro bij Gall & Gall (voor kaarthouders). Lijkt alsof het niet helemaal klopt dus ben benieuwd hoe lang hij zo blijft staan.....

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: wodan en 18 gasten