Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Geen idee waar het te plaatsen dus maar even hier...
Ik ben op zoek naar een boek over dranken, niet specifiek over whisky of een bepaalde soort maar algemeen. Dus bijv. 10 paginas over rum, idem over port, gin, tequila, jenever, cognac, wodka etc. Beetje algemene info, geschiedenis, tasing notes (soort van...), etc. Beetje in de trend van hoe Broom/Jackson's whiskyboeken. Iemand suggesties?
Ik ben op zoek naar een boek over dranken, niet specifiek over whisky of een bepaalde soort maar algemeen. Dus bijv. 10 paginas over rum, idem over port, gin, tequila, jenever, cognac, wodka etc. Beetje algemene info, geschiedenis, tasing notes (soort van...), etc. Beetje in de trend van hoe Broom/Jackson's whiskyboeken. Iemand suggesties?
0 x
Harrie schreef:Geen idee waar het te plaatsen dus maar even hier...
Pfff, zoveel boeken over de individuele dranken, geen idee of er een algemeen naslagwerk is. Zal eens Googlen.
turfsmurf schreef:Ter ere van Ralfy's 500e whisky review een Ardbeg Airigh Nam Beist (2008).
Ralfy rules! Altijd een genot om zijn reviews te kijken. Slainthe!
0 x
Kijk eens naar de Glendronach '93 for whiskybase. En dan rechtsboven bij '.. found in the Marketplace'.
Lekker brutaal!
Lekker brutaal!

0 x
turfsmurf schreef:Kijk eens naar de Glendronach '93 for whiskybase. En dan rechtsboven bij '.. found in the Marketplace'.
Lekker brutaal!
En intussen is ie trouwens wel weer in de shop verkrijgbaar. Staan die Marketplace-aanbieders toch mooi voor schut

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Ongelofelijk.
Omstandigheden gaan mij mogelijk binnenkort dwingen een deel van mijn collectie te koop aan te bieden. Absoluut niet wat ik wil, maar ik heb de verantwoordelijkheid om voor mijn zoon te zorgen.
Omstandigheden gaan mij mogelijk binnenkort dwingen een deel van mijn collectie te koop aan te bieden. Absoluut niet wat ik wil, maar ik heb de verantwoordelijkheid om voor mijn zoon te zorgen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ow, jammer voor jou. Ik ben benieuwd naar wat je hier gaat aanbieden ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
totalatool schreef:Ongelofelijk.
Noo!
Hoop voor je dat je een andere manier kunt vinden om het op te lossen!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

johan brugge schreef:Ow, jammer voor jou. Ik ben benieuwd naar wat je hier gaat aanbieden ...
Ik heb hoop dat het weinig tot niets zal zijn...
Ik heb in elk geval weer een les geleerd.

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

totalatool schreef:Ik heb hoop dat het weinig tot niets zal zijn...
Dan zijn we met z'n twee ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Dat klinkt niet goed, op zowel whisky als niet-whisky gebied. Wat het ook is, succes.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

vmk schreef:Dat klinkt niet goed, op zowel whisky als niet-whisky gebied. Wat het ook is, succes.
Ik ben m'n baan kwijt. De situatie die mijn werkgever nu heeft gecreëerd laat geen sprankje hoop over dat er nog een andere uitkomst kan zijn. Meer wil ik er liever niet over kwijt, ik heb het hier liever over leuke dingen.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

totalatool schreef:vmk schreef:Dat klinkt niet goed, op zowel whisky als niet-whisky gebied. Wat het ook is, succes.
Ik ben m'n baan kwijt. De situatie die mijn werkgever nu heeft gecreëerd laat geen sprankje hoop over dat er nog een andere uitkomst kan zijn. Meer wil ik er liever niet over kwijt, ik heb het hier liever over leuke dingen.
Da's kl**e Rogier! Ik hoop dat je gauw weer een goede baan vindt en dat je inderdaad niet te veel van collectie moet verkopen. Veel sterkte, kerel! Na regen komt altijd zonneschijn he
0 x
totalatool schreef:vmk schreef:Dat klinkt niet goed, op zowel whisky als niet-whisky gebied. Wat het ook is, succes.
Auw. Dat is inderdaad niet fijn. Dan is whisky geen levensbehoefte. Ga er verstandig mee om. Nogmaals succes met het vinden van een nieuwe baan!
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”