Veel respect voor de organisatie maar vooral voor Edwin Ook onder de indruk voor de deelnamers die de Girvan goed hadden. Ik heb nog een lange weg te gaan


Veel respect voor de organisatie maar vooral voor Edwin 

Af en toe proeven en ook wat experimenteren is geweldig leuk om te doen. En het voordeel van een octave is dat je niet gelijk 700 flessen van hetzelfde krijgt als je gaat bottelen...
gerritbakker57 schreef:geweldigVeel respect voor de organisatie maar vooral voor Edwin
![]()
Ook onder de indruk voor de deelnamers die de Girvan goed hadden. Ik heb nog een lange weg te gaan



. En top van Edwin dat ie dit geregeld heeft
. Ondanks dat het duidelijk (nog, wie weet verbeterd ie nog wat in het vat) niet mijn ding is, zijn dit juist wel de leuke dingen om blind/onbevooroordeeld te proeven.
.




Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast