brecht schreef:Maar hoe begin je die zoektocht ?
Dan ga je naar http://whiskybase.com/newrelease.php?releaseyear=2013 en zoek je er 1 uit (en dan nog zien te vinden waar je hem kan krijgen natuurlijk
brecht schreef:Maar hoe begin je die zoektocht ?

Willem vd K schreef:Ik word dit jaar 30 (in december, pas) en ik hoop nu toch echt heel erg dat iemand mij een whisky uit 1983 cadeau gaat doen
ElwinB schreef:Willem vd K schreef:Ik word dit jaar 30 (in december, pas) en ik hoop nu toch echt heel erg dat iemand mij een whisky uit 1983 cadeau gaat doen
Ik ben ook van december '83, toevallig. Zelf ben ik van plan om een whisky aan te schaffen uit '83 en die dit jaar gebotteld is/wordt. Denk dat ik pas in het najaar echt op zoek ga, want nu is er nog niet veel te vinden...
Matti schreef:DittoIk zoek er 1 uit april '83, dus ik hou de nieuwe releases goed in het oog
ElwinB schreef:Matti schreef:DittoIk zoek er 1 uit april '83, dus ik hou de nieuwe releases goed in het oog
Wat leuk! Waar houd jij dat in de gaten? Via Whiskybase? Of op een andere manier?

MarcelE schreef:Als ik het al zo willen dan is er niet zoveel keus meer voor 1973.
Zie er 4 op de whiskybase, maar wel meer op andere sites, maar om nou een old pulteney van 40Y voor 1600 euro te kopen...

Dorstige Bart schreef:Doorgaans vind ik de Bowmore lekker, maar zag een recentie waarin de whisky als "zeepachtig" omschreven wordt. Nou dan zoek ik nog wel even verder

totalatool schreef:Dorstige Bart schreef:Doorgaans vind ik de Bowmore lekker, maar zag een recentie waarin de whisky als "zeepachtig" omschreven wordt. Nou dan zoek ik nog wel even verder
Het is inderdaad oppassen met Bowmores uit de jaren 80.
OpiumX schreef:03. Wit fruit monster
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten