HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-5 (6 mei)
-
Renefatdude
- Actief lid

-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-5 (6 mei)
Ik ga er net aan beginnen. Weer heb ik het gedacht dat ik dit al eens eerder geproefd heb. Maja, dat dacht ik vorige keer ook.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Ik ga er net aan beginnen. Weer heb ik het gedacht dat ik dit al eens eerder geproefd heb. Maja, dat dacht ik vorige keer ook.
Idem hier , zit al 2 dagen te denken waar ik dit nog geproefd heb maar kan er niet opkomen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik ben het redelijk zeker (of ik moet me verschrikkelijk vergissen), maar dit komt mij zo bekend voor. Alleen kan ik er mijn vinger niet op leggen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Hij is lekker, dat is het enige wat ik kan en mag zeggen.....toch
Ondanks dat ben ik toch benieuwd.....
Ondanks dat ben ik toch benieuwd.....
0 x
Sláinte Mhath
-
Renefatdude
- Actief lid

johan brugge schreef:Ik ben het redelijk zeker (of ik moet me verschrikkelijk vergissen), maar dit komt mij zo bekend voor. Alleen kan ik er mijn vinger niet op leggen.
Dat heb ik ook, ik ga dus nog mar eens proeven.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Helaas vanavond pas voor het eerst de tijd (genomen) om sample 5 te proeven. Ik hoop dat ik morgen nog een tweede poging kan doen. Zo niet dan hou ik gewoon meer over voor na de onthulling. 
0 x
Tweede tasting gedaan en resultaten verstuurd... Ik ben bij deze héél erg benieuwd wat het is!
0 x
Matthijs, whiskynerd.
johan brugge schreef:Ik ben het redelijk zeker (of ik moet me verschrikkelijk vergissen), maar dit komt mij zo bekend voor.
Idem, maar ik kan er natuurlijk ook gruwelijk naast zitten (en daarbij... het "weten welke het is" is niet mijn doel van deze blind tasting
0 x
Ik ben er vanmiddag rustig voor gaan zitten, maar merk dat mijn smaak absoluut niet scherp is.
Een overdaad aan snoepen en extreme smaken dit weekend denk ik. Vanavond na een goede roti
met een flinke portie Surinaamse sambal en zuur is ook geen optie
Een overdaad aan snoepen en extreme smaken dit weekend denk ik. Vanavond na een goede roti
met een flinke portie Surinaamse sambal en zuur is ook geen optie
0 x
Haast jullie niet jongens, ik ben vanavond niet thuis en kan de reviews dus niet posten. Dat zal maandag zijn...
0 x
Yapi schreef:Haast jullie niet jongens, ik ben vanavond niet thuis en kan de reviews dus niet posten. Dat zal maandag zijn...
Komt voor mij ook goed uit. Rustig review maken vanavond ipv deadline 20.00 uur.... Ben wel benieuwd, van de week niet aan toe gekomen om alvast voor te proeven.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Yapi schreef:Haast jullie niet jongens, ik ben vanavond niet thuis en kan de reviews dus niet posten. Dat zal maandag zijn...
Voor mij ook prettig, dan kan ik mijn notities morgen nog even leesbaar maken en opsturen.
0 x
Sample zit in mijn glas..... snap hem niet helemaal. Zou mij erg verbazen als ik deze ooit al eens eerder heb geproefd. Zou hoogstens eens kunnen op een festival of zo... De dram is interessant, vind hem...... tja dat komt later wel...... 
0 x
Ook voor mij ideaal , zend review morgennamiddag door.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”