Deunemans schreef:Pernod Riccard aangeschreven, en inmiddels een reactie gehad. Zij sturen mij geheel kosteloos een Maltlog toe, fantastisch! Hans, nog bedankt voor de tip![]()
De mail is net de deur uit.

Deunemans schreef:Pernod Riccard aangeschreven, en inmiddels een reactie gehad. Zij sturen mij geheel kosteloos een Maltlog toe, fantastisch! Hans, nog bedankt voor de tip![]()

...Ik hoop dat u begrijpt dat ik ergens de grens moet trekken en dat ik niet iedereen een gratis boekje kan verstrekken.
In maart staan wij weer op het whisky festival in Groningen waar het boekje te koop is voor €5,50. Voor Guardians of The Glenlivet is de prijs €5,-
De actie op de fles zal medio april plaatsvinden.
Leon Rodenburg
Brand Manager Whisky's and French Digestives
Pernod Ricard Nederland B.V.

Deunemans schreef:Piet, het lijkt er idd op dat ik de enige lucky bird ben v.w.b. het Maltlog verhaal. Voel mij bijna schuldig. Heb dhr Rodenburg net maar even een excuus-mailtje gestuurd voor deze onbedoelde spam

Piet schreef:Maar het is natuurlijk ook allemaal GRATIS reclame, in dat kader is het weer snel terugverdiend

macoffringa schreef:Piet schreef:Maar het is natuurlijk ook allemaal GRATIS reclame, in dat kader is het weer snel terugverdiend.
Laat me dit even rechtzetten, dit is beslist niet gratis reclame voor Pernod Ricard. Ze hebben mij ingehuurd om dit kleinood te ontwikkelen, te schrijven, te ontwerpen en te laten drukken. Dat kost wel degelijk een beetje.![]()
Uiteraard geeft het brand exposure, maar er is alle ruimte om welke whisky dan ook in te noteren.

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten