Even voorstellen

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Ruud2612
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Ruud2612 » 08 Jul 2023, 11:04

Welkom welkom!
0 x

Iain87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Iain87 » 13 Jul 2023, 21:22

edwin5 schreef:Welkom leuke introductie.. Ik moet zeggen je hebt wel meteen top spul gedronken met glendronach.

Ik drink regelmatig samples en heb er denk ik al best wat op maar ik heb een keer glendronach share gehad met echte toppers.. Ik denk dat die van daan kwam..

Eigenlijk ben ik glendronach nooit vergeten en de oudere stellen nooit teleur. Ik ben op zoek gegaan naar lekkere whisky met of zonder e. Dus ook iers niet overslaan..

Ik ben nu echt aan het wachten op de release van whiskydudes, daar hebben we wat van mogen proeven..

Glendronach blijft ook altijd wel een favoriet van me, ik heb nog een 15 Revival uit 2015 staan en 3 flessen van de 18 Allardice uit 2019.

Ik heb nog niks van de whiskydudes geproefd, dus daar moet ik maar even werk van gaan maken! Heb je tips voor een topper ok mee te starten?
0 x

Daan
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 23 Jul 2023, 16:32

Welkom op het forum Iain! Overigens niks mis met een GlenDronach bubble ;)

:Slainte
1 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”