Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Voorbije weekend was het opendeur in Tasttoe in kampenhout. Daar heb ik 2 flessen gekocht:
Highland Park 26YO Murray McDavid Mission Gold Series or Vinothek Massen Luxembourg & Drankenshop Broekmans Belgium Bourbon Cask 53.0 %
en
Blair Athol Blackadder raw cask 57,3% 12 YO 57,3% refill sherry cask
Highland Park 26YO Murray McDavid Mission Gold Series or Vinothek Massen Luxembourg & Drankenshop Broekmans Belgium Bourbon Cask 53.0 %
en
Blair Athol Blackadder raw cask 57,3% 12 YO 57,3% refill sherry cask
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Dropkick schreef:le-nnart schreef:Online gekocht via een online slijterij, ben benieuwd hoe dat gaat....
Indien het whiskysite.nl is (die spamt hier ook regelmatig) of whiskyvanzuylen.nl , dan verwacht ik geen enkel probleem in de levering!
Idem voor Drankgigant, PerfectCask, MasterOfMalt, TheWhiskyExchange, Bottelier Zonneveld, etc. Moderne wereld hoor.
0 x
geen van genoemde.
Slijterij De Slijter, die rekende boven de 70 euro geen verzendkosten. De website is wel een tikkie onhandig maar goed, ik betaal via paypal(ook al zonder kosten) dus mij kan weinig gebeuren.
Slijterij De Slijter, die rekende boven de 70 euro geen verzendkosten. De website is wel een tikkie onhandig maar goed, ik betaal via paypal(ook al zonder kosten) dus mij kan weinig gebeuren.
0 x
- Dutch-Drammer
- Senior

Een zelf uitgezocht Sinterklaas Cadeau:
Laphroaig 1990 20 YO van de Creative Whisky Agency , Exclusive Malts Series
en
Highland Park 1997 13YO Pedro Ximinez finish , ook van de Creative Whisky Agency ,maar van de Exclusive Casks Series
nog niet geopend dat zal rond de kerstdagen gaan gebeuren
Laphroaig 1990 20 YO van de Creative Whisky Agency , Exclusive Malts Series
en
Highland Park 1997 13YO Pedro Ximinez finish , ook van de Creative Whisky Agency ,maar van de Exclusive Casks Series
nog niet geopend dat zal rond de kerstdagen gaan gebeuren
0 x
le-nnart schreef:geen van genoemde.
O jee, dit had je niet moeten posten. Mijn winkelwagen (mandje is niet meer te dragen) is al aardig gevuld nu!

0 x
Talisker 57 North, Kilchoman Summer 2010, Glendronach The Revival. 2 daarvan waren in de aanbieding. Rara waar?
Vooralsnog zijn ze alle 3 dicht - denk dat ik er één dit weekend ga open maken.
Vooralsnog zijn ze alle 3 dicht - denk dat ik er één dit weekend ga open maken.

0 x
Onlangs aangeschaft wegens proeverij:
- The Ultimate Mortlach 1990 #6078 46%
- The Ultimate Bowmore 2002 #800396 60.4%
Niet langs gekomen op de proeverij, maar toch besteld wegens goede recensies:
- The Ultimate Laphroaig 2000 #700056 62.1%
- The Ultimate Mortlach 1990 #6078 46%
- The Ultimate Bowmore 2002 #800396 60.4%
Niet langs gekomen op de proeverij, maar toch besteld wegens goede recensies:
- The Ultimate Laphroaig 2000 #700056 62.1%
0 x
-
MoreBowmore
- Senior

Vanavond thuis gekomen met :
Talisker 57 North en Longrow Burgundy Wood 14. Die Longrow ruikt in ieder al erg lekker! Proeven komt later vanavond
Talisker 57 North en Longrow Burgundy Wood 14. Die Longrow ruikt in ieder al erg lekker! Proeven komt later vanavond
0 x
Zaterdag mijn Inchgower 9 jaar ophalen

0 x
Van de goede Sint gekregen een Chivas Regal 12yo. Viel me helemaal niet tegen. Als ik niet beter wist zou ik het voor een typische Speysider houden.
0 x
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Roel schreef:Van de goede Sint gekregen een Chivas Regal 12yo. Viel me helemaal niet tegen. Als ik niet beter wist zou ik het voor een typische Speysider houden.
Ga je handen wassen!
0 x
StefanVdHeuvel schreef:Roel schreef:Van de goede Sint gekregen een Chivas Regal 12yo. Viel me helemaal niet tegen. Als ik niet beter wist zou ik het voor een typische Speysider houden.
Ga je handen wassen!
Laat Roel toch genieten. Ik zou jou een sample hiervan blind willen opsturen en vragen wat je ervan vind
Genieten, daar gaat het om

0 x
Roel schreef:Van de goede Sint gekregen een Chivas Regal 12yo. Viel me helemaal niet tegen. Als ik niet beter wist zou ik het voor een typische Speysider houden.
Echt?
0 x
JayDie schreef:StefanVdHeuvel schreef:Roel schreef:Van de goede Sint gekregen een Chivas Regal 12yo. Viel me helemaal niet tegen. Als ik niet beter wist zou ik het voor een typische Speysider houden.
Ga je handen wassen!
Laat Roel toch genieten. Ik zou jou een sample hiervan blind willen opsturen en vragen wat je ervan vind![]()
Genieten, daar gaat het om
Inderdaad laat iedereen op zijn eigen manier van whisky genieten , ik ben vanmiddag vrij en zit nu ook een whisky(Grant's) cola te drinken.

0 x
Net bij slijterij Zonneveld een fles besteld die ik morgen ga ophalen. Je krijgt hier ook nog 10% feestkorting , was dus een koopje.
Laphroaig 11 Years 2000 The Ultimate CS 62.1 % Vol.
Vintage 12.04.2000
Bottled 11.05.2011
Age 11 years old
Cask type Sherry Butt
Cask no. 700056
Number of bottles 612
Als ik zo de recensies op whiskybase kijk moet dit een topper zijn en precies wat ik zocht.(en goedkoper dan de 70 euro die ik wou uitgeven). Morgenavond genieten geblazen.
Laphroaig 11 Years 2000 The Ultimate CS 62.1 % Vol.
Vintage 12.04.2000
Bottled 11.05.2011
Age 11 years old
Cask type Sherry Butt
Cask no. 700056
Number of bottles 612
Als ik zo de recensies op whiskybase kijk moet dit een topper zijn en precies wat ik zocht.(en goedkoper dan de 70 euro die ik wou uitgeven). Morgenavond genieten geblazen.

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”