Catawiki - www.catawiki.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
shadowcollector
Senior
Senior

Re: Catawiki - www.catawiki.nl

Ongelezen berichtdoor shadowcollector » 26 Aug 2015, 10:47

Bram84 schreef:
shadowcollector schreef:Mooie weergave van een veiling waarbij iemand "teveel" betaald voor een item of het volgende kavel met verlies verkocht gaat worden.

De glaasjes van vorige week: http://auction.catawiki.com/kavels/2597 ... -set-of-10

Dezelfde glaasjes deze week: http://auction.catawiki.com/kavels/2661 ... -set-of-10

Ze gaan nu bijna voor de prijs weg waar je ze nieuw voor koopt op de Aziatische markt.

Ik vind het toch maar allemaal zeer eigenaardig, raar. Dezelfde foto wordt hier gebruikt. De ene sluit af op woensdag en staat vrijdag terug op veiling. Is toch wat snel, niet? Ik ruik onraad...

Verkoper komt uit taiwan, ik denk dat hij gewoon een aantal setjes heeft staan en dacht voor dezelfde prijs nog iets te kunnen verkopen.
Wellicht niet zo'n zeldzaam setje?
2 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 26 Aug 2015, 21:01

Het lijkt dezelfde verkoper dus misschien heeft hij meerdere sets en verkoopt ze een voor een. Sowieso een belachelijke prijs voor wat bedrukte glaasjes :)
0 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 26 Aug 2015, 23:35

Voor 395€ onder de hamer :HitHead
0 x

Bimbam
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 28 Aug 2015, 21:34

Die glaasjes worden deze week wederom aangeboden... (belachelijke prijs trouwens afgelopen keer)
0 x

MrMille
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MrMille » 03 Sep 2015, 22:25

Toch is er af en toe iets leuks te scoren op cw.

Het gros gaat echter voor veel te hoge prijzen weg. Vind ik.
0 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 03 Sep 2015, 23:02

De glazen hebben het deze keer een stuk slechter gedaan.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 04 Sep 2015, 14:14

Peter87 schreef:De glazen hebben het deze keer een stuk slechter gedaan.

tja, toch nog absurd. bij Sligro koop je voor dat bedrag 100 glazen
2 x

Whiskydtc
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Whiskydtc » 04 Sep 2015, 18:36

Ja er worden echt hele rare bedragen gegeven voor de flessen.

Wat me ook opvalt is dat er nu flessen worden aangeboden in de veiling die ook op Facebook te koop staan.

Dus als deze nu via Facebook worden verkocht hoe doet de verkoper dit met de veiling. Ik neem aan dat je niet zomaar je aangeboden flessen uit de veiling kunt halen?

GR
0 x

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 07 Sep 2015, 21:30

Whiskydtc schreef:Ja er worden echt hele rare bedragen gegeven voor de flessen.

Wat me ook opvalt is dat er nu flessen worden aangeboden in de veiling die ook op Facebook te koop staan.

Dus als deze nu via Facebook worden verkocht hoe doet de verkoper dit met de veiling. Ik neem aan dat je niet zomaar je aangeboden flessen uit de veiling kunt halen?

GR

Nee dat moet je andersom zien, je plaatst hem op de veiling. Dan daarna op facebook en als je dan iemand via facebook krijgt zeg je dat je hem net verkocht hebt. Maar je geeft dan bij de teleurgestelde koper aan dat er nog wel 1 op cata staat. Als je dat een aantal keren doet dan gaan ze daar lekker tegen elkaar op bieden en vang je de hofdprijs met een nepverkoop op facebook......

oeoeoeii als ik nu maar niet alle boze facebook verkopers over me heen krijg na deze fantasie volle uitspraak, bij voorbaat sorry
3 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 07 Sep 2015, 21:41

JacobaEd schreef:

GR

Nee dat moet je andersom zien, je plaatst hem op de veiling. Dan daarna op facebook en als je dan iemand via facebook krijgt zeg je dat je hem net verkocht hebt. Maar je geeft dan bij de teleurgestelde koper aan dat er nog wel 1 op cata staat. Als je dat een aantal keren doet dan gaan ze daar lekker tegen elkaar op bieden en vang je de hofdprijs met een nepverkoop op facebook......

oeoeoeii als ik nu maar niet alle boze facebook verkopers over me heen krijg na deze fantasie volle uitspraak, bij voorbaat sorry

:lol: :lol: :lol:

..in elke grap zit een kern van waarheid.. gelukkig zit ik niet op Facebook.
0 x
2 ∞ & →

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 07 Sep 2015, 22:01

squaadgras schreef:
JacobaEd schreef:

GR

:lol: :lol: :lol:

..in elke grap zit een kern van waarheid.. gelukkig zit ik niet op Facebook.

gelukkig verkoop ik op dit moment niks op cata :bigsmile
Ik wil nog wel even zeggen dat ik persoonlijk goede ervaringen heb met verkoop op cata.. dat werkt prima :duimop
0 x

Jonadawi
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Jonadawi » 08 Sep 2015, 14:05

Wat ik niet begrijp is waarom er 95 euro geboden wordt op een fles Balvenie 14yo caribbean Cask terwijl je deze gewoon voor 50 euro online kan betalen of zie ik iets over het hoofd?

http://auction.catawiki.com/kavels/2769 ... side-70-cl
0 x

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 09 Sep 2015, 00:32

tja daar hebben we ons allemaal wel eens over verbaasd.
Er zitten ook niet NL of BE bieders tussen. Dus het kan zijn dat het in het land van de bieder niet te krijgen is, maar in dit geval lijkt me dat wel een beetje sterk.....

Ik heb 24 samples voor 265 euro verkocht, iets wat inkoop 130 is bij een reguliere winkel. De kist was beschadigd en heb dat netjes gemeld, maar toch meer dan over de kop......
0 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 11 Sep 2015, 11:56

... link naar catawiki verwijderd .... :domdom
Laatst gewijzigd door squaadgras op 12 Sep 2015, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 ∞ & →

Kay
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Kay » 11 Sep 2015, 13:33

Ik mis de grap...
1 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”