https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/130602

Ghoost schreef:Ik ben echt blij met onderstaande Millstones. 2 toppers en steeds moeilijker te krijgen. Ik had ze al tijden in mijn achterhoofd, maar de mooie aanbieding van Sch@ker op dit forum trok me gemakkelijk over de streep.
)
Ik zie het; Ik zal ook eens kijken of ik ook een fles kan bemachtigen.Mark schreef:Sinds een giga lange tijd weer eens een Bourbon gekocht, een Woodford Reserve. Na de vakantie maar eens proberen, ik ben erg benieuwd! ... (beide bij de Gall).

Reichenbach schreef:Ik zie het; Ik zal ook eens kijken of ik ook een fles kan bemachtigen.Mark schreef:Sinds een giga lange tijd weer eens een Bourbon gekocht, een Woodford Reserve. Na de vakantie maar eens proberen, ik ben erg benieuwd! ... (beide bij de Gall).

Nickolaas schreef:Hier ook de Spica 1989 van NSS, ook dankzij de wervende woorden van Edwin op WB. Ik begin wat van m'n whiskykoopdieet af te komen. Voelt goed.
polley82 schreef: Dieet in de zin niks meer kopen en nu soms iets meer... Of juist minder aankopen?
Nickolaas schreef:polley82 schreef: Dieet in de zin niks meer kopen en nu soms iets meer... Of juist minder aankopen?
Dieet in de zin van de laatste 6 maanden weinig gekocht doordat andere leuke zaken ook wat financiën vroegen.. Nu ontstaat er weer ruimte om zo af en toe een leuke fles (of 2) te kopen.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten