HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Re: HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Was een leuk moment om wat forumleden te spreken en wat te proeven. Ben blij met de Glentauchers. Ter plekke geproefd (met de terein
) en een erg mooie dram. Toch ook wat leuke Barrel Aged biertjes meegenomen. Dudes en Cor, bedankt voor de organisatie en gastvrijheid. 

2 x
Super leuk georganiseerd (Dank Cor en Edwin!
) en natuurlijk tof om een aantal gezichten achter het forumnaam te ontmoeten. Zoals een aantal al aangaven wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Volgend jaar een HWF communitydag? 
) en natuurlijk tof om een aantal gezichten achter het forumnaam te ontmoeten. Zoals een aantal al aangaven wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Volgend jaar een HWF communitydag? 
3 x
Geslaagde (na)middag hoor! Leuk om een aantal bekende én nieuwe gezichten achter de forumnaam te hebben ontmoet.
En speciale dank aan Cor voor de gastvrijheid en de distributie en de Dudes voor de organisatie en het leveren van een prachtige whisky als jubileumbotteling.
En speciale dank aan Cor voor de gastvrijheid en de distributie en de Dudes voor de organisatie en het leveren van een prachtige whisky als jubileumbotteling.

2 x
ik kan een heel lang verhaal ophangen, maar sluit me gewoon aan bij alle voorgaande reacties!
er zijn slechtere zaterdagen
er zijn slechtere zaterdagen

5 x
- edwinedje
- Forum goeroe

11:45 de deur uit ... 19:15 weer de deur in...
Weinig toe te voegen aan alle voorgaande meldingen.
Dudes bedankt, Cor & Tom (?) bedankt, Alle aanwezigen bedankt...

Weinig toe te voegen aan alle voorgaande meldingen.
Dudes bedankt, Cor & Tom (?) bedankt, Alle aanwezigen bedankt...

6 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Mijn dank vooral aan iedereen die is gekomen. Geen gezellig feestje zonder gasten. En gaaf dat er flessen meteen open gaan en ik / anderen meteen konden proeven.
Dit was een goede voorbereiding voor de kerstdrukte
Ben wel ff afgedraaid nu, maar gelukkig is er een flesje Glentauchers die mij de vermoeidheid kan doen vergeten. Vanavond mij voor het eerst er maar eens aan wagen.
Dit was een goede voorbereiding voor de kerstdrukte
Ben wel ff afgedraaid nu, maar gelukkig is er een flesje Glentauchers die mij de vermoeidheid kan doen vergeten. Vanavond mij voor het eerst er maar eens aan wagen.
20 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Organisatie, Cor, enorm bedankt! Vond het ook leuk om wat gezichten te hebben bij de forumleden. Inderdaad misschien een goed idee hier iets jaarlijks van te maken 

2 x
Ook mijn dank is groot! Naast de jubileumfles (super, ga ik vanavond eens opentrekken) ook nog een mooie fles ter ere van de geboorte van mij zoon dankzij Cor gevonden. Een Invergordon North Star, gedestilleerd in mijn bouwjaar en gebotteld in die van hem. Nu maar wachten tot hij 18 wordt 
5 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Ik sluit me ook nog even aan bij de rest hieroven. Prima middagje gehad. Diverse leden (maar lang niet iedereen) gesproken en in m'n nopjes met de Tauchers, de Girvan en natuurlijk nog de samples en de Ledaig Casqueteers die Henri voor me had meegenomen.
Bedankt Cor, Edwin en de overige Dudes natuurlijk.
Bedankt Cor, Edwin en de overige Dudes natuurlijk.
4 x
- Petrovitski
- Senior

Ik vond het ook erg leuk.
Het eerste flesje Glentauchers is geplopt, lekker lekker...
Mooie winkel, Cor!
En vooral veel leuke flesjes van onafhankelijke bottelaars.
Het eerste flesje Glentauchers is geplopt, lekker lekker...
Mooie winkel, Cor!
En vooral veel leuke flesjes van onafhankelijke bottelaars.
3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Sluit me volledig aan bij de positieve woorden, echt een topmiddag! Cor & Tom bedankt voor de ondersteuning en de gastvrijheid, iedereen die niet door trein ellende en een nukkige A2 is gestrand bedankt voor de opkomst! En iedereen die ‘blind’ gegaan is op de keuze van de mods van HWF voor de Glentauchers dank voor het vertrouwen, we hopen (en denken) dat niet beschaamd te hebben. Ook erg leuk vanmiddag; de positieve en verraste reacties op onze Girvan. (die eigenlijk veel meer tijd nodig heeft als die er vandaag beschikbaar was) Want wat moet je nou met een grain van slechts 12 jaar jong.... 

17 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Cor, Edwin,
Alles is hier boven al gezegd eigenlijk
Ook ik heb me prima vermaakt, en de flesjes zijn heerlijk! Dank allemaal voor de gezelligheid, leuk om eens wat mensen IRL te ontmoeten. Wellicht tot zaterdag
Ohja, en maak hier een jaarlijks event van.
Alles is hier boven al gezegd eigenlijk
Ook ik heb me prima vermaakt, en de flesjes zijn heerlijk! Dank allemaal voor de gezelligheid, leuk om eens wat mensen IRL te ontmoeten. Wellicht tot zaterdag
Ohja, en maak hier een jaarlijks event van.
2 x
Top middag gehad, leuk om zoveel mede forumleden te ontmoeten
en erg gaaf van zowel de Whisky Dudes als Cor dat dit zo georganiseerd is
.
Ik zit nu aan m'n tweede glaasje Girvan van vandaag, En deze verrast me inderdaad nog steeds Edwin
en erg gaaf van zowel de Whisky Dudes als Cor dat dit zo georganiseerd is
.Ik zit nu aan m'n tweede glaasje Girvan van vandaag, En deze verrast me inderdaad nog steeds Edwin
2 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Wat een leuke middag was dat zeg. Helemaal eens dat we dat best eens vaker kunnen doen. Leuk om een aantal van jullie 'in het echie' gesproken te hebben. Soms zelfs alsof je elkaar al tijden kent, wat op zich ook wel weer waar is.
Helaas moest ik er na anderhalf uur toch echt weer van door, dus lang niet iedereen echt gesproken. Maar wellicht volgend weekend in Rotterdam (zaterdagmiddag anyone?)
De Glentauchers beviel erg goed trouwens. helemaal in mijn straatje. Mods, Dudes, Cor, bedankt en tot de volgende keer
Helaas moest ik er na anderhalf uur toch echt weer van door, dus lang niet iedereen echt gesproken. Maar wellicht volgend weekend in Rotterdam (zaterdagmiddag anyone?)
De Glentauchers beviel erg goed trouwens. helemaal in mijn straatje. Mods, Dudes, Cor, bedankt en tot de volgende keer

3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ik krijg inmiddels PB's van mensen die vragen wanneer de betaal & bestel links worden verzonden; deze zullen de komende week worden gemaild.
Dus geen zorgen, komt allemaal goed!
Dus geen zorgen, komt allemaal goed!

4 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”