Baan bij Bushmills ?
Re: Baan bij Bushmills ?
Dag allemaal!
Deze post om door te geven dat ik (met 2x zoveel stemmen als de nr 2) doorben naar Bushcamp om te bewijzen dat ik een maand lang bij Bushmills mag werken! Ontzettend bedankt voor alle support en votes!
Op 27 augustus meer nieuws: de winnaar van Bushcamp. I'll keep you posted! Tijdens Bushcamp probeer ik m'n Facebook te updaten over hoe het gaat en wat er gebeurt.
Slainte,
Sietse
Deze post om door te geven dat ik (met 2x zoveel stemmen als de nr 2) doorben naar Bushcamp om te bewijzen dat ik een maand lang bij Bushmills mag werken! Ontzettend bedankt voor alle support en votes!
Op 27 augustus meer nieuws: de winnaar van Bushcamp. I'll keep you posted! Tijdens Bushcamp probeer ik m'n Facebook te updaten over hoe het gaat en wat er gebeurt.
Slainte,
Sietse
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

De gerstekorrel valt niet ver van de aar.
Gefeliciteerd jongen,
Ik ben heel trots op je!

Gefeliciteerd jongen,
Ik ben heel trots op je!
0 x
Proficiat Sietse. Die is in elk geval binnen.
Ik wilde vragen wat houdt de Bushcamp in ? Maar inmiddels heb ik wat gevonden.
Bron: http://thelondoneer.blogspot.com/2010/0 ... broke.html
Ik wilde vragen wat houdt de Bushcamp in ? Maar inmiddels heb ik wat gevonden.
....competitors selected from around the world will be invited along to a 'Bushcamp' at the distillery. The winner of 'Bushcamp' will then spend a month working alongside Colum at Bushmills, learning what it takes to become a master distiller. They'll also be able to enjoy exclusive use of a penthouse apartment looking out over the Antrim coast during their stay, and a cool £5000 in spending money - sounds good!
Bron: http://thelondoneer.blogspot.com/2010/0 ... broke.html
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- Jock
- (Whisky)Professional

Heel mooi. Succes verder. Mede dankzij mijn stem. Daar ben ik ook trots op
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Van harte gefeliciteerd, Sietse!! Ik ben blij dat onze stemmen niet voor niets geweest zijn. Hou ons ook op de hoogte op dit forum, wil je? Ik heb niet echt zin om mijn facebook account weer te activeren.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Bedankt voor alle leuke reacties! Super om te zien dat velen enthousiast zijn. Ik zal zorgen voor updates via dit forum, omdat ik weet dat niet iedereen op Facebook zit (ikzelf, tot voor de wedstrijd, ook amper). Jullie horen zeker meer van me!
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Er is inmiddels een filmpje van de eerste dag!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1591209503921
EDIT: P.S. Als je geen Facebook account hebt kun je dit niet bekijken.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1591209503921
EDIT: P.S. Als je geen Facebook account hebt kun je dit niet bekijken.
Laatst gewijzigd door Piet op 26 Aug 2010, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Facebook account nodig
Reden: Facebook account nodig
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Re: Baan bij Bushmills ? Helaas ...
De winnaar is Ivan Ivanov uit Bulgarije.
Nog niets van Sietse gehoord. Dit nieuwtje komt van de Bushmill site.

0 x
Re: Baan bij Bushmills ? Helaas ...
macoffringa schreef:De winnaar is Ivan Ivanov uit Bulgarije.
De "final winner"?! Jammer... maar wie weet zorgt deze ervaring voor andere mogelijkheden
0 x
Hallo allemaal!
Ivan heeft Bushcamp inderdaad gewonnen. Hij is een hele sympathieke jongen van 28 uit Bulgarije die net afgestudeerd is en een passie heeft voor de drank. Hij was zichtbaar aangeslagen door de overwinning, in zijn woorden 'a dream come true'. Ik vind het geweldig voor hem dat hij de komende maand weer terug gaat.
De ervaring was absoluut geweldig en invaluable. We hebben met alle kandidaten een mooie band opgebouwd en zullen elkaar zeker nog vaker zien. Ontzettend bedankt voor alle support om dit voor mij mogelijk gemaakt te hebben! Ik voel me alsnog een winnaar en ben nu natuurlijk een Bushmills ambassador!
Slainte!
Sietse
Ivan heeft Bushcamp inderdaad gewonnen. Hij is een hele sympathieke jongen van 28 uit Bulgarije die net afgestudeerd is en een passie heeft voor de drank. Hij was zichtbaar aangeslagen door de overwinning, in zijn woorden 'a dream come true'. Ik vind het geweldig voor hem dat hij de komende maand weer terug gaat.
De ervaring was absoluut geweldig en invaluable. We hebben met alle kandidaten een mooie band opgebouwd en zullen elkaar zeker nog vaker zien. Ontzettend bedankt voor alle support om dit voor mij mogelijk gemaakt te hebben! Ik voel me alsnog een winnaar en ben nu natuurlijk een Bushmills ambassador!
Slainte!
Sietse
0 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”