Waardeloze doos om zo'n dure fles.

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
jdoucet
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Waardeloze doos om zo'n dure fles.

Ongelezen berichtdoor jdoucet » 31 Mar 2015, 12:50

totalatool schreef:
jdoucet schreef:Soms heb je ook OB's waar eerst geen doosje rond zat en nadien nog doosjes voor gemaakt zijn. De rare malts reeks bvb heeft er zo...
Mijn flesje St Magdalene heeft geen doos, ik wil ze eventueel wel, maar ze gaat toch open, dus het boeit niet echt. (of ze moesten mij er een mooie prijs voor bieden natuurlijk :p )

Ok, ik hap: wat vraag je ervoor? :)

Ik "vraag" niks ;-)

Make me an offer I can't refuse. Laten we zeggen dat het mijn duurst betaalde fles tot op heden is, dus -goedkoop- is ze niet. Ik heb ze ook al kunnen proeven op de laatste Spirits in the Sky (het was wel een whiskyspeeddate, dusja)
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 31 Mar 2015, 14:03

Heb al aardig wat stukgeslagen op Longmorn 1973/2009 en wat Glendronachs van Batch 11. Eigenijk alles van Batch 11 :bigsmile

Ik ga even passen :hoedaf
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

David B
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor David B » 31 Mar 2015, 16:02

Oogadal schreef:Dat het voor een ieder anders kan en mag zijn ben ik met je eens. Maar om dan direct een hele handvol post te betitelen als 'dedain verwoord' vind ik daar dan weer haaks op staan. Alsof je wilt zeggen dat iedereen mag vinden wat ie wil als het maar gebeurt op de manier zoals jij voor ogen hebt. En dat vind ik dan weer laatdunkend, minachtend of, zo je wilt, dedain. Noem dan ook man en paard.

Dus je vindt het minachtend dat ik het minachtend vind dat jullie iemand nogal fel bekritiseerden op zijn mening?
Ik zeg juist dat iedereen zijn/haar eigen mening mag hebben, deze hoeft totaal niet op die van mij of die van jou te lijken. Dus als jij een doos niet belangrijk vind is dat aan jou..

Ik trapte er bijna in, in dit staaltje reversed psychology.. Minachtend? Och man, je reageert toch zeker zelf minachtend :P

Maar goed, laten we het ergens anders over hebben in dit topic. Dozen om flessen whisky, met name..
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 31 Mar 2015, 17:20

David B schreef:
Oogadal schreef:Dat het voor een ieder anders kan en mag zijn ben ik met je eens. Maar om dan direct een hele handvol post te betitelen als 'dedain verwoord' vind ik daar dan weer haaks op staan. Alsof je wilt zeggen dat iedereen mag vinden wat ie wil als het maar gebeurt op de manier zoals jij voor ogen hebt. En dat vind ik dan weer laatdunkend, minachtend of, zo je wilt, dedain. Noem dan ook man en paard.

Dus je vindt het minachtend dat ik het minachtend vind dat jullie iemand nogal fel bekritiseerden op zijn mening?
Ik zeg juist dat iedereen zijn/haar eigen mening mag hebben, deze hoeft totaal niet op die van mij of die van jou te lijken. Dus als jij een doos niet belangrijk vind is dat aan jou..

Ik trapte er bijna in, in dit staaltje reversed psychology.. Minachtend? Och man, je reageert toch zeker zelf minachtend :P

Maar goed, laten we het ergens anders over hebben in dit topic. Dozen om flessen whisky, met name..

Tsja. Zo komen we niet heel veel verder denk ik.. Je ziet een paar dingen over het hoofd en als eerste ga je al de mist in als je stelt dat ik een doos om een fles niet belangrijk vindt. Dat hangt in mijn ogen zwaar van de fles af waar het om gaat, dat heb ik ook vrij duidelijk geschreven.
Verder mag iedereen zijn mening hebben, maar als jij dan een keer iets toevoegd aan een post begin dan niet uit de hoogte te doen in dure taal wat je vindt van een aantal posts die in jou ogen 'dedain' zijn. Geef je mening gewoon zonder op deze manier anderen die ergens op reageren te kleineren en als je moeite hebt met reacties op een post geef dan in ieder geval aan welke post je bedoeld. Want dat is nog steeds niet duidelijk. :Protest
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 31 Mar 2015, 18:41

Tot hier, heren. Verdere discussie graag via PB.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”