Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
- defeatless
- Moderator

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Geen idee of het een goede whisky is. De WB rating is goed, meestal met die stevige sherry whisky's scoor ik hoger dan de WB rating, daarbij komt dat BenRiach wel een plekje in m'n hart heeft.
Ik weet het niet waarom, maar ik vind het een sympathieke distilleerderij
Ik weet het niet waarom, maar ik vind het een sympathieke distilleerderij
0 x
Nog even afwachten wanneer mijn lokale slijter de BenRiach Albariza krijgt, maar als ie bevalt gaat het die worden...
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Rien68 schreef:Nog even afwachten wanneer mijn lokale slijter de BenRiach Albariza krijgt, maar als ie bevalt gaat het die worden...
Heb een lopende bestelling bij Royalmilewhiskies.com lopen, daar staat ie online met max van 2 flessen per bestellin, komt op € 100. Pak 'm zelf ook mee en kan er eentje voor je mee laten komen als je zeker wilt weten niet mis te grijpen..? (heb je alleen verzendkosten binnen NL)
Hij is tenslotte vrij limited, 3886 flessen.
1 x
Oogadal schreef:Rien68 schreef:Nog even afwachten wanneer mijn lokale slijter de BenRiach Albariza krijgt, maar als ie bevalt gaat het die worden...
Heb een lopende bestelling bij Royalmilewhiskies.com lopen, daar staat ie online met max van 2 flessen per bestellin, komt op € 100. Pak 'm zelf ook mee en kan er eentje voor je mee laten komen als je zeker wilt weten niet mis te grijpen..? (heb je alleen verzendkosten binnen NL)
Top aanbod! Maar ik heb m net zelf ook online besteld, durfde niet langer te wachten.
Ik heb me trouwens laten vertellen dat er van die 3800 flessen ongeveer 200 voor Nederland zijn.
Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen... (Wie weet kom ik er nog op terug.)
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Rien68 schreef:Oogadal schreef:Rien68 schreef:Nog even afwachten wanneer mijn lokale slijter de BenRiach Albariza krijgt, maar als ie bevalt gaat het die worden...
Top aanbod! Maar ik heb m net zelf ook online besteld, durfde niet langer te wachten.
Ik heb me trouwens laten vertellen dat er van die 3800 flessen ongeveer 200 voor Nederland zijn.
Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen... (Wie weet kom ik er nog op terug.)
Gelijk heb je! Kans op misgrijpen met zulke aantallen is best groot

1 x
Oogadal schreef:Gelijk heb je! Kans op misgrijpen met zulke aantallen is best groot
Bevestiging inmiddels ontvangen.

1 x
Gisteravond de Longmorn, Wemyss Coconut and Sandalwood opengetrokken en die smaakte zo lekker dat hier de zoektocht is begonnen of ik daar nog ergens 1 a twee flesjes van kan vinden. En dan pak ik tijdens die zoektocht meteen de Toasted Hazelnuts mee, van dezelfde distilleerderij en bottelaar.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nu op NOS Nederland 3; rijk worden met beleggen in whisky... 

0 x
Oogadal schreef:Nu op NOS Nederland 3; rijk worden met beleggen in whisky...
Was dat niet van die mevrouw die hier "slachtoffers" kwam zoeken voor te interviewen?
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
zit denken om een glenfarclas 25 jaar te kopen 

0 x
dalwinnie schreef:zit denken om een glenfarclas 25 jaar te kopen
Onder de 100 € voor een 25-jarige, niet twijfelen
0 x
Tom2 schreef:dalwinnie schreef:zit denken om een glenfarclas 25 jaar te kopen
dan ga ik die van het weekend scoren

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Tom2 schreef:dalwinnie schreef:zit denken om een glenfarclas 25 jaar te kopen
Voor een lekkere 18 jarige wil ik ook wel 100- euro aftikken

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Peter87 schreef:Oogadal schreef:Nu op NOS Nederland 3; rijk worden met beleggen in whisky...
Was dat niet van die mevrouw die hier "slachtoffers" kwam zoeken voor te interviewen?
Geen idee, was vrij kort uiteindelijk. Lieten een Mortlach G&M zien van 1936 met een prijs van dik 12.000 er op
De meneer die al lang in whisky's deed was wel zo verstandig om te zeggen dat het hard kan gaan met beleggen in whisky en dat het beide kanten op kan. En dat hij wel dacht dat het plafond bereikt was zo zachtjes aan, muv de closed distelleries.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”