effe voorstellen
effe voorstellen
Hoi allen,
Ik wil me hierbij voorstellen ben wout en ben sinds een paar maanden bezig met whisky, lees al een tijdje anoniem mee en dacht word lid wel zo leuk en gezellig. Ik kom uit aalst een klein dorp in de bommelerwaard.
Whisky's die ik nu heb zijn glenlivet 12y, Highland park 12y, bowmore 12y en old pulteney 12y.
Ben nu op zoek naar wat nieuws hebben jullie tips ik wil de talisker 10y kopen de ardmore traditional cask en nog iets lekkers tips zijn welkom.
Gr Wout
Ik wil me hierbij voorstellen ben wout en ben sinds een paar maanden bezig met whisky, lees al een tijdje anoniem mee en dacht word lid wel zo leuk en gezellig. Ik kom uit aalst een klein dorp in de bommelerwaard.
Whisky's die ik nu heb zijn glenlivet 12y, Highland park 12y, bowmore 12y en old pulteney 12y.
Ben nu op zoek naar wat nieuws hebben jullie tips ik wil de talisker 10y kopen de ardmore traditional cask en nog iets lekkers tips zijn welkom.
Gr Wout
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: effe voorstellen
Hey Wout, welkom! Tips zat, maar als je veel op dit forum rond zwerft groeit je collectie sneller als jij drinken kunt
Zie dat je nog niet veel Islay hebt, probeer eens een Laphroaig Quarter Cask, prijs - kwaliteit is uitstekend van de QC.
Als die je bevalt kun je met een gerust hart nog meer shoppen op Islay.
Sherrybommen: Aberlour A'Bunahd B49 nog te koop, inmiddels b50. Rond de 50 euro, prima whisky, maar weet niet wat je budget is....?
Whiskybase.com ben je mee bekend?
Zie dat je nog niet veel Islay hebt, probeer eens een Laphroaig Quarter Cask, prijs - kwaliteit is uitstekend van de QC.
Als die je bevalt kun je met een gerust hart nog meer shoppen op Islay.
Sherrybommen: Aberlour A'Bunahd B49 nog te koop, inmiddels b50. Rond de 50 euro, prima whisky, maar weet niet wat je budget is....?
Whiskybase.com ben je mee bekend?
0 x
Re: effe voorstellen
budget ach kijk ik niet zo naar koop nog geen gekke flessen van boven de 100 euro en ik koop bij drankdozijn of waar de fles die ik wil het goedkoopst is.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3577
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: effe voorstellen
Hoi Wout
Welkom. Een tip van mij: koop in eerste instantie alleen maar originele bottelingen. Zo kan op een redelijk goedkope manier je smakenpallet zich ontwikkelen.
En alle independent bottelingen komen later wel. In 95% van de gevallen is een instapmodel en/of eentje die daar net boven zit, een prima graadmeter om te kijken of je de whisky lekker vind of niet.
Welkom. Een tip van mij: koop in eerste instantie alleen maar originele bottelingen. Zo kan op een redelijk goedkope manier je smakenpallet zich ontwikkelen.
En alle independent bottelingen komen later wel. In 95% van de gevallen is een instapmodel en/of eentje die daar net boven zit, een prima graadmeter om te kijken of je de whisky lekker vind of niet.
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1227
- Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
- Locatie: Fryslân
- Contact:
Re: effe voorstellen
koop gewoon flessen whisky van rond de 30-40 euro, geniet er van en kijk later terug op welek je bijzonder bij is gebleven.. ga daar dan meer, oudere en speciale versies van kopen... dan ben je je smaakprofiel aan het ontdekken
0 x
Re: effe voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten





