effe voorstellen

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
wodan
Senior
Senior
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 Mar 2015, 11:16
Locatie: aalst (gld)
Contact:

effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor wodan » 08 Mar 2015, 11:24

Hoi allen,

Ik wil me hierbij voorstellen ben wout en ben sinds een paar maanden bezig met whisky, lees al een tijdje anoniem mee en dacht word lid wel zo leuk en gezellig. Ik kom uit aalst een klein dorp in de bommelerwaard.

Whisky's die ik nu heb zijn glenlivet 12y, Highland park 12y, bowmore 12y en old pulteney 12y.

Ben nu op zoek naar wat nieuws hebben jullie tips ik wil de talisker 10y kopen de ardmore traditional cask en nog iets lekkers tips zijn welkom.

Gr Wout
0 x

Gebruikersavatar
Tomh
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1271
Lid geworden op: 16 Mar 2014, 12:45
Locatie: Nijmegen

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Tomh » 08 Mar 2015, 11:25

Welkom Wout!
Veel plezier op het forum ;) .
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 08 Mar 2015, 11:55

Hey Wout, welkom! Tips zat, maar als je veel op dit forum rond zwerft groeit je collectie sneller als jij drinken kunt :P

Zie dat je nog niet veel Islay hebt, probeer eens een Laphroaig Quarter Cask, prijs - kwaliteit is uitstekend van de QC.
Als die je bevalt kun je met een gerust hart nog meer shoppen op Islay.

Sherrybommen: Aberlour A'Bunahd B49 nog te koop, inmiddels b50. Rond de 50 euro, prima whisky, maar weet niet wat je budget is....?

Whiskybase.com ben je mee bekend?
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

wodan
Senior
Senior
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 Mar 2015, 11:16
Locatie: aalst (gld)
Contact:

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor wodan » 08 Mar 2015, 12:05

budget ach kijk ik niet zo naar koop nog geen gekke flessen van boven de 100 euro en ik koop bij drankdozijn of waar de fles die ik wil het goedkoopst is.
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 08 Mar 2015, 12:09

Oooh, da's royaal, keus zat :hoera :hoera
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Ed53
Actief lid
Actief lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 Jan 2014, 17:47
Locatie: Zwolle

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Ed53 » 08 Mar 2015, 12:28

Welkom Wout
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3577
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor defeatless » 08 Mar 2015, 12:56

Hoi Wout

Welkom. Een tip van mij: koop in eerste instantie alleen maar originele bottelingen. Zo kan op een redelijk goedkope manier je smakenpallet zich ontwikkelen.
En alle independent bottelingen komen later wel. In 95% van de gevallen is een instapmodel en/of eentje die daar net boven zit, een prima graadmeter om te kijken of je de whisky lekker vind of niet.
0 x

Gebruikersavatar
Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1227
Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
Locatie: Fryslân
Contact:

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Freddy » 08 Mar 2015, 13:18

Welkom Wout,

Veel plezier met het ontdekken! :Slainte
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 08 Mar 2015, 14:26

Welkom!
0 x

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2355
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 08 Mar 2015, 15:40

koop gewoon flessen whisky van rond de 30-40 euro, geniet er van en kijk later terug op welek je bijzonder bij is gebleven.. ga daar dan meer, oudere en speciale versies van kopen... dan ben je je smaakprofiel aan het ontdekken
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Matti » 08 Mar 2015, 16:22

Welkom Wout!

:duimop
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
svennie
Senior
Senior
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 Dec 2014, 23:11
Locatie: Schoten

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor svennie » 08 Mar 2015, 22:33

Welkom hier Wout!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 08 Mar 2015, 22:49

Welkom
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Ter veld
Senior
Senior
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 13:28
Locatie: Drenthe

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Ter veld » 09 Mar 2015, 19:29

welkom wout :hoedaf
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: effe voorstellen

Ongelezen berichtdoor Nino » 09 Mar 2015, 20:14

Welkom
0 x
Afbeelding


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten