Voorstel-onderwerpen niet meer zichtbaar in 'Actieve onderwerpen'

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Voorstel-onderwerpen niet meer zichtbaar in 'Actieve onderwerpen'

Ongelezen berichtdoor Matti » 28 Feb 2015, 11:42

In een poging Actieve Onderwerpen iets nuttiger te maken voor mensen die niet dagelijks op het forum zitten heb ik ze nu zo ingesteld dat onderwerpen uit het forum 'Even voorstellen' daarin niet meer zichtbaar worden.

Dit is een test, ik wil kijken wat dit doet met de activiteit in de voorsteldraadjes. Mocht die nu significant naar beneden gaan dan zet ik ze weer aan :)
1 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: Voorstel-onderwerpen niet meer zichtbaar in 'Actieve onderwerpen'

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 28 Feb 2015, 13:36

Goeie zet! Ik stoorde me er inderdaad al een poosje aan. Niet de nieuwe aanwas van leden natuurlijk! Integendeel. Maar wel de "vervuiling" van de dynamische overzichtjes. Top!!
0 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Voorstel-onderwerpen niet meer zichtbaar in 'Actieve onderwerpen'

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 28 Feb 2015, 13:42

Goed idee!
Het is de laatse 2 à 3 weken ook ineens erg druk met nieuwe aanmeldingen. Leuk :goedgedaan
Het forum is populair.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten