Voorstellen
-
timeforawhisky
- Nieuwkomer

Voorstellen
Hallo,
Sinds december 2014 na het krijgen van 2 mooie flessen "Littlemill" ben ik in de ban van whisky. De whisky bible van Jim Murray neem ik geregeld ter hand. Bij een whisky-club om te "proeven" ben ik nog niet, maar dat is een van de volgende stappen. Op dit forum wil ik graag door de kenners geleid worden in de nog voor mij onbekende wereld die enorm interessant is!!
Groetjes
Sinds december 2014 na het krijgen van 2 mooie flessen "Littlemill" ben ik in de ban van whisky. De whisky bible van Jim Murray neem ik geregeld ter hand. Bij een whisky-club om te "proeven" ben ik nog niet, maar dat is een van de volgende stappen. Op dit forum wil ik graag door de kenners geleid worden in de nog voor mij onbekende wereld die enorm interessant is!!
Groetjes
0 x
Re: Voorstellen
Welkom!
Mogen we je voornaam ook weten? Praat af en toe wat makkelijker
Mogen we je voornaam ook weten? Praat af en toe wat makkelijker
0 x
Matthijs, whiskynerd.
welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator

Hoi Welkom!
Neem die Jim Murray aub niet al te serieus, die schrijft ook maar wat. Vooral zelf proeven is het advies!
Neem die Jim Murray aub niet al te serieus, die schrijft ook maar wat. Vooral zelf proeven is het advies!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”