Forum upgrade discussietopic
Re: Forum upgrade discussietopic
Ik vind de forumupgrade zeer geslaagd; het ziet er allemaal net wat frisser uit.
Ik heb nog één klein dingetje: als je nu op 'markeer onderwerpen/(sub)forums als gelezen' klikt, krijg je een pop-up, die in mijn ogen weinig toevoegt en die je elke keer zelf moet wegklikken. Ik heb gekeken of ik deze functie zelf kan uitschakelen, maar ik kon niet ontdekken waar.
Ik heb nog één klein dingetje: als je nu op 'markeer onderwerpen/(sub)forums als gelezen' klikt, krijg je een pop-up, die in mijn ogen weinig toevoegt en die je elke keer zelf moet wegklikken. Ik heb gekeken of ik deze functie zelf kan uitschakelen, maar ik kon niet ontdekken waar.
0 x
Mermur schreef:Ik vind de forumupgrade zeer geslaagd; het ziet er allemaal net wat frisser uit.
Bij mij gaat deze automatisch weg na 2 tellen..
0 x
Nino schreef:Bij mij gaat deze automatisch weg na 2 tellen..
Zo lang had ik nog niet gewacht.
Maar ik blijf de pop-up weinig functioneel vinden.
2 x
- totalatool
- Forum goeroe

Caledonians schreef:totalatool schreef:Klopt het dat ik nu in het topicoverzicht niet meer kan zien wanneer en door wie de laatste reactie in geschreven? Juist dat hielp mij om te zien of er al nieuwe berichten waren.
Rogier, zie 1 pagina terug de reacties op mijn vraag.
In de aanbodrubriek zie ik juist wel wie het laatste bericht wanneer heeft geschreven. Ik vind dat echt veel overzichtelijker.
0 x
Sinds de upgrade moet ik bij het plaatsen van een bericht vaak twee keer op 'verstuur' drukken voor het geplaatst wordt. Meer mensen hier last van?
0 x
dan is er tijdens het typen van je bericht een ander bericht geplaatst. dat staat dan boven in beeld.
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Als ik PB berichten verstuur, blijven ze erg lang in Postvak Uit staan en lijkt erop dat ze niet echt verzonden worden. Is dat ook een bekend iets ?
Bedankt alvast. Rody
Bedankt alvast. Rody
0 x
Gr. RodyE
Fijn jongens, zo'n vrijwillig tech-support team 
3 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Fijn jongens, zo'n vrijwillig tech-support team
Factuur volgt...
Laatst gewijzigd door Matti op 20 Jan 2015, 17:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: ik heb even het relevante deel van mijn quote geaccentueerd :)
Reden: ik heb even het relevante deel van mijn quote geaccentueerd :)
1 x
- totalatool
- Forum goeroe

Er ontbreekt bij mij in de mobiele versie een PB-knop bij een post, en die vond ik toch best handig.
0 x
ViViTroNL schreef:Kijk eens in het forum bij de button mijn collectie - verticale text![]()
Zelfde probleem met Explorer hier + telkens terug moeten inloggen na een halve minuut ofzo.
Heb dan maar Chrome geïnstalleerd, dit werkt prima !
0 x
ik heb ook explorer. Geen enkel probleem
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “Test- en hulpforum”