Na best-wel-lang met mijn geliefde mee te hebben gekeken (en zelfs samen de HEPT-tasting te hebben gedaan
Mijn naam is Monique, 43 jaar, werkzaam als managementassistent bij een grote GGZ-instelling en daarnaast sinds een maand of 8 met hart en ziel bezig met mijn eigen projectje 'whisky-arts.nl'.
Ik maak dus schilderijen van, over en met whisky, doe dit met heeeel veel plezier en tot mijn vreugde blijkt er (vanuitde hele wereld) ontzettend veel belangstelling voor mijn werkjes te zijn
Ik ben dus ook gek op whisky, ga graag -en zoveel mogelijk- naar proeverijtjes, heb samen met mijn echtgenoot een leuke collectie flesjes, zowel open als (nog) dicht en kan ontzettend genieten van al die mooie geuren, smaken, paletjes en lagen van al die geweldige single malts.
Mijn favo whiskies zijn (op dit moment) Littlemill, Clynelish en Bunna, maar ook een mooie japanner of een lekkere Islay (Laphroaigje, Kilchoman...) spuug ik niet terug hoor.
Zo, voorlopig weer genoeg geouwehoerd, er staat een lekker drammetje voor me klaar, dus de groeten!