Wat zou het zijn. En is deze nog te koop ?
roffeltje Spannend





BWhisky schreef:Ziezo, iedereen even een zelfvertrouwen boost. Ik gok dat er nu een ferme instinker zit aan te komen... Yapi met zn psychologie..


thijs100 schreef:Volgens mij zijn Johan en ik de enige die niet heel erg onder de indruk waren van deze Glendronach. Iets te veel van het goede voor mij.




Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast